ورود سامانه بارشی جدید به کشور ازشنبه  ۱۷ فروردین

اداره کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که سامانه بارشی جدیدی از ۱۷ فروردین ماه از نوار غربی کشور وارد می شود.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس اعلام اداره کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدیدی از اوایل روز شنبه ۱۷ فروردین از نوار غربی کشور وارد می‌شود و همچنین بارش‌های روز جمعه ۱۶ فروردین ماه محدود به شمال غرب، جنوب، جنوب غرب و شمال خلیج فارس است.

در این گزارش آمده است: با توجه به عبور متناوب امواج تراز میانی جوی، امروز در شمال‌غرب، غرب، جنوب، مرکز، جنوب‌شرق، شرق، شمال شرق و شمال خوزستان بارش پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات البرز بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز پنجشنبه به جز در جنوب شرق در سایر نقاط کشور بارش پیش‌بینی می‌شود. در مناطق سردسیر و کوهستانی، غرب، زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش‌ها به شکل برف هستند.

روز جمعه نیز بارش محدود به شمال غرب، جنوب، جنوب غرب و شمال خلیج فارس است و از اوایل روز شنبه سامانه بارشی جدیدی از نوار غربی کشور وارد می‌شود.

آخرین وضعیت جوی پایتخت طی امروز و فردا نیز بنا بر این گزارش به این شرح است: وضعیت هوای تهران، امروز ابری تا کمی ابری همراه با وزش باد، با بیشینه دمای ۱۸ و کمینه دمای ۹ درجه سانتی گراد است. فردا نیز تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد و با حداکثر دمای ۲۰ و حداقل دمای ۹ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001004

وب گردی

وب گردی