وزیر ارتباطات: روشن شدن همه سایت های نسل دوم همراه اول و ایرانسل در پلدختر / فعالیت نسل سوم و چهارم تا ظهر فردا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شروع فعالیت پست بانک پلدختر خبر داد و اعلام کرد: همه سایتهای نسل دوم همراه اول وایرانسل در پلدختر روشن هستند و نسل سوم و چهارم تلفن همراه تا ظهر فردا (جمعه) در این شهرستان فعال می شود.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات که به عنوان نماینده رییس جمهوری برای نظارت بر روند امدادرسانی و تسریع امور در شهرستان پلدختر حضور دارد در گزارشی به مردم از فعال شدن نسل سوم و چهارم تلفن همراه در نورآباد خبر داد و در توییتر نوشت: همه سایتهای نسل دوم همراه اول و ایرانسل در پلدختر روشن هستند و نسل سوم و چهارم تلفن همراه (این شهرستان) تا ظهر فردا (جمعه) فعال می شود.

وی با اشاره به شروع فعالیت پست بانک پلدختر، افزود: ارتباط برای سایر بانکها فراهم است و ۵۰۰دستگاه کارتخوان سیار بانک پارسیان، فردا در پلدختر توزیع می شود.

آذری جهرمی همچنین در توییت دیگری از اختصاص محل تجهیز شده ای برای فعالیت خبری در پلدختر خبر داد و اظهار کرد: برای خبرنگاران، تمهیدات ویژه دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت، فاکس و ... در شعبه پست بانک مستقر در خیابان امام خمینی(ره) پلدختر، فراهم شده است تا روند اطلاع رسانی تسریع شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001107

وب گردی

وب گردی