بازگشایی اکثر مدارس گلستان به جز آق‌قلا و گمیشان/۳۰۸ مدرسه گلستان بر اثر سیلاب آسیب دید

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از آسیب‌دیدگی ۳۰۸ مدرسه بر اثر سیلاب خبر داد و گفت: اکثر مدارس استان به جز آق‌قلا و گمیشان بازگشایی شد.

به گزارش ایسکانیوز، احسان گوهری در خصوص وضعیت بازگشایی مدارس در استان گلستان اظهار کرد: در سال اخیر ۳۰۸ مدرسه بر اثر سیلاب آسیب دید و حدود ۶۰ مدرسه زیر آب رفته بود که مشکلات زیادی داشتیم خوشبختانه با تدابیر مسوولان و آموزش و پرورش اکثر مدارس بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: به همت مسئولان 8 مدرسه که در گنبدکاووس بر اثر سیل زیر آب رفته بود اکنون آماده برای حضور دانش‌آموزان است، مدرسه ابتدایی جنوب شهرستان گنبدکاووس که سیل بالای یک متر و نیم داخل مدرسه رفته بود اکنون همه دانش آموزان در سر کلاس حاضر شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: با توجه به وجود مشکلات، وضعیت اجتماعی، بهداشتی، رفت و آمد، تالمات روحی و روانی که بین مردم دو شهرستان آق‌قلا و گمیشان وجود داشت مدارس در این مناطق تعطیل است.

گوهری‌راد گفت: با توجه به آمادگی که برای بازگشایی مدارس در این دو شهرستان داشتیم و کانکس‌ها نیز آماده راه‌اندازی بود، اما با بر اساس مصوبه شورای تامین و شورای بحران استان مدارس دو شهرستان آق‌قلا و گمیشان به مدت یک هفته تا ۲۴ فروردین تعطیل است.

به گفته وی؛ اکثر مدارس استان گلستان برای شروع سال تحصیلی ۱۳۹۸ باز است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001198

وب گردی

وب گردی