دانشگاه علوم پزشکی مجازی 59 دوره‌ آنلاین بین‌المللی برگزار می‌کند

برای اولین بار در کشور، دانشگاه علوم پزشکی مجازی طی تفاهم‌نامه‌ای با سازمان‌ها و موسسات بین‌المللی، 59 دوره‌ آموزشی آنلاین و 5 آزمون تخصصی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای اولین بار دوره‌های آنلاین بین‌المللی برگزار می‌کند. این دانشگاه با عقد تفاهم‌نامه‌ با برخی سازمان‌ها و موسسات معتبر بین‌المللی مجری دوره‌ها و آزمون‌های عمومی و اختصاصی گروه علوم پزشکی، زمینه برگزاری آن‌ها را در داخل کشور فراهم کرده است.

لازم به ذکر است این اقدام در راستای تاکید برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی صورت گرفته است و بر 2 محور ارتقای نظام ارزیابی و آزمون‌های علوم پزشکی و توسعه بین‌المللی آموزش علوم پزشکی تاکید دارد. برگزاری این دوره‌ها منجر می‌شود طیف گسترده‌ای از اعضای هیات علمی، داروسازان، پزشکان، دندان‌پزشکان و دانشجویان با گرایش‌های علوم پزشکی به بیش از 52 دوره‌ آموزشی آنلاین و 5 آزمون تخصصی مرتبط با بهداشت و سلامت دسترسی داشته باشند.

18 دوره بین‌المللی در زمینه مهارت های کسب و کار (Business Skills) توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی در کشور برگزار خواهد شد، علاقمندان برای اطلاع از جزئیات و هزینه این دوره ‌ها می توانند اینجا کلیک کنند.

19 دوره بین‌المللی در زمینه بهداشت و مراقبت های اجتماعی (Health and Social Care) توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی در کشور برگزار می‌شود. علاقمندان برای اطلاع از جزئیات و هزینه این دوره ‌ها می توانند اینجا کلیک کنند.

22 دوره بین‌المللی در زمینه بهداشت و ایمنی (Health and Safety) توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی در کشور برگزار خواهد شد. علاقمندان برای اطلاع از جزئیات و هزینه این دوره ‌ها می توانند اینجا کلیک کنند.

5 آزمون بین المللی (Online Exams) توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی در کشور برگزار می‌شود. علاقمندان برای اطلاع از جزئیات و هزینه این دوره ‌ها می توانند اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001205

وب گردی

وب گردی