برنامه های کاربردی لازمه عملیاتی کردن رونق تولید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بر تدوین و اجرای برنامه‎های کارآمد وکاربردی در راستای دستیابی به مطالبات رهبری تاکید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از زاهدان، دکتر سلطانعلی میر در مراسم دیدار صمیمی با کارکنان و اعضاء هیات علمی به مناسبت آغازسال نو، ضمن تبریک سال جدید و ایام ماه شعبان، سال گذشته را سالی همراه با موفقیت برای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برشمرد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی توانست در سال گذشته در عرصه‎های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و دانشجویی موفقیت‎های چشم‎گیری کسب کند که از جمله آن برگزاری بیش از ده همایش منطقه‎ای، ملی و بین‎المللی در سطح استان بود.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مقام معظم رهبری سال 1398 را سال "رونق تولید" نامگذاری فرمودند و دربیانات گرانبهای خود تأکید فراوان بر نقش جوانان در جبهه‎های مختلف به ویژه جبهه‎ی علم داشتند؛ در راستای دستیابی به مطالبات رهبری باید نصایح و رهنمودهای ایشان سرلوحه و سرمشق برنامه‎های دانشگاه قرار گیرد، باید در حوزه‎های فرهنگی، اقتصادی، پژوهشی و.... برنامه‎های عملیاتی و کاربردی تدوین شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ضمن ابراز همدردی با هموطنان در مناطق سیل‎زده عنوان کرد: کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان جهت همراهی و امداد به هموطنان گرامی که در مواجه با سیل دچار مشکل شده‎اند، یک روزحقوق خود را به بازسازی این مناطق اختصاص داده‎اند.

این مسئول دانشگاهی رسیدن به نتایج مطلوب و مؤثر در همه‎ی عرصه‎ها را نیازمند تعامل دستگاه‎ها و سازمان‎های اجرایی برشمرد و خواستار تعامل بیش از پیش دانشگاه با ارگان‎های دیگر شد.

کد خبر: 1001214

وب گردی

وب گردی