کمک 500 میلیون ریالی واحدهای دانشگاه آزاد هرمزگان به سیل زدگان استان لرستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان ازکمک 500 میلیون ریالی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به مناطق سیل زده استان لرستانی خبر داد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اعلام خبر 500 میلیون ریالی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به سیل زدگان استان لرستان گفت: جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در یک حرکت خدا پسندانه کمک های نقدی خود که شامل یک روز حقوق خود است را به سیل زدگان استان لرستان اختصاص دادند.

دکتر مهدی باقری در ادامه افزود: بنا به جلسات برگزار شده مقرر گردید تا این مبلغ جهت خرید مایحتاج اولیه خانواده ها ی سیل زدگان تخصیص یابد و با هماهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، این محموله ها جهت کمک به شهرهای معمولان، پل دختر یا سایر نقاط مورد نظر، ارسال شود.

وی اظهار داشت: از همان ساعات اولیه این بحران در کشور با دستور ریاست عالی دانشگاه، جلسه فوری در زمینه تشکیل شد و ستاد بحران و همچنین به دلیل بارندگی های سیل آسا در جنوب کشور تشکیل ستاد اضطراری جهت اسکان مهمانان نوروزی در دستور کار قرار گرفت و به سرعت کار خود را ادامه داد.

مهدی باقری افزود: با تشکیل ستاد بحران واسکان اضطراری، جمعی از همکاران دانشگاهی مسئولیت های مختلفی را متقبل شدند و از همان ساعات اولیه، کار کمک رسانی و آماده سازی اماکن مختلف دانشگاهی را آغاز کردند و خدمات شایسته ای نیز در طول مدت بارندگی در جنوب کشور متحمل شدند.

وی با تقدیر از همه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد مردم نهاد همواره خدمات ارزشمندی را از خود بجا گذارده و افتخار دارد که همواره در خدمت مردم و جامعه است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1001258

وب گردی

وب گردی