پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرزبه مناسبت آغاز فعالیت دانشگاه در سال 98

محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و استان البرز اولین روز فعالیت دانشگاه در سال 98 را تبریک گفت.

محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و استان البرز اولین روز فعالیت دانشگاه در سال 98 را طی پیامی تبریک گفت.

در متن این تبریک آمده است:

باسمه تعالی
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز

بهارکه طلیعه آن عید مبارک و باستانی نوروز است ، فصل رویش و شادابی ، فصل اعتدال طبیعت و زیبایی، فصل شکوه وجلوه الهی و نشانه ای پر فروغ از وجود خداوند متعال و دلیلی نو ازمعاد و قیامت است، آری بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سر سبزی و حیات را به تلاوت نشسته است.

خداوندگار عالم را سپاسگزارم در سالی که سپری نمودیم ، توانستیم با کوششی زیاد برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت اعتلای علمی و فرهنگی، رشد و بالندگی تحقیقات و فناوری و ارتقاء خدمت رسانی به جامعه دانشگاهی گام های بلندی برداشته و به موفقیت های چشمگیری دست یابیم.

اینجانب با تبریک فرارسیدن سال نو، ایامی سرشار از توفیقات روز افزون الهی برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز را از درگاه خداوند منان مسئلت می ‌نمایم.

امید است در سال رونق تولید با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.

دکتر محمدحسن برهانی فر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج

بهار 1398

کد خبر: 1001259

وب گردی

وب گردی