دیدار نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با کارکنان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به مناسبت سال جدید و شروع فعالیتهای آموزشی و اداری صبح امروز با کارکنان این واحد دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب؛ در این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای کارکنان این واحد دانشگاهی، از آنان برای تلاش در جهت توسعه دانشگاه در زمینه آموزش و پژوهش و نیز تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان «رونق تولید» نامگذاری شده، تاکید کرد.

دکتر رامین رستمی در ادامه افزود: با توجه به سیاست های کلی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه عدم وابستگی به شهریه دانشجویی با ایجاد شرکت های دانش بنیان، صرفه جویی در هزینه ها، استفاده بهینه از امکانات دانشگاه، تکریم دانشجو و ارباب و رجوع، توسعه فعالیت های پژوهشی و نیز فعالیت حداکثری در زمینه جذب دانشجو را از مهمترین برنامه های کاری این دانشگاه در سال جدید برشمرد.

وی در ادامه افزود: اسلام دین محبت و برترین ها است و خداوند متعال عشق و معرفت را برای آرامش و آسایش انسانها آفریده است و نقش انسان در تعالی، سازندگی و توسعه جوامعه بشری قابل تحسین و حائز اهمیت است.

رئیس واحد میاندوآب با اشاره به وقوع سیل در برخی از استانهای کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به عنوان یک نهاد مردمی در کنار مردم و برای مردم است و در رفع مشکلات کشور و ملت هم گام با سایر نهادها سهم بزرگی را بر عهده دارد و در روند کمک رسانی به سیل زدگان کشور با اهدای کمک های غیر نقدی و با اختصاص یک روز از حقوق فروردین ماه استادان و کارکنان به صورت داوطلبانه به سیل‌زدگان به تکلیف الهی و انسانی خود عمل می کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1001299

وب گردی

وب گردی