واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سیل اخیر آسیب ندیدند

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سیل اخیر هیچ یک از واحدهای این دانشگاه در مناطق سیل زده دچار آسیب نشده اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اقبال شاکری رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از جمله رئیس این دانشگاه صبح امروز وارد منطقه پل‌دختر شدند و قرار است با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهر براساس کمک‌های خانواده دانشگاه آزاد بازسازی یک منطقه در این شهر به دانشگاه آزاد واگذار شود.

وی افزود: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته هیچ یک از واحدهای دانشگاه در مناطق سیل زده دچار مشکل نشدند و در حال برنامه ریزی هستیم تا فعالیت مجدد آموزشی این مراکز را آغاز کنیم.

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد تاکید کرد: در جریان سیل فعالیت مراکز مختلف شهر از جمله ساختمان‌های آموزشی دچار اختلال شده اند که دانشگاه آزاد به دنبال کمک رسانی برای بازگرداندن فضاهای مختلف شهر به حالت عادی است.

شاکری خاطرنشان کرد: واحدهای معین استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حالت آماده باش قرار دارند و کمک‌های مورد نیاز به مناطق سیل زده ارائه کنند.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه در جنوب کشور نیز برخی مناطق تخلیه شده اند؛ بنابراین واحدهای دانشگاه در این مناطق نیز تعطیل شده‌اند و اموال دانشگاه به طبقات بالاتر ساختمان‌ها انتقال داده شده تا در صورت بروز سیل احتمالی دچار آسیب نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001321

وب گردی

وب گردی