تشکیل کمیته امدادرسانی به مناطق سیل زده در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

کمیته امدادرسانی به مناطق سیل زده به دستوررئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تشکیل و در حال انجام فعالیت است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، علی سروری مجد رئیس واحد مشهد در راستای پیام مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی همه نهادها به مناطق سیل زده، در نخستین روز کاری دانشگاه در سال جدید دستور تشکیل کمیته امدادرسانی به مناطق سیل زده را در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد صادر نمود.
برهمین اساس این کمیته با حضور معاونت اداری مالی، معاونت دانشجویی فرهنگی، معاونت سما، رئیس دبیرخانه هیات امنای استان، مدیرکل حراست، مدیر روابط عمومی و مدیران مدارس سما در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد شکل گرفت و دستور رئیس دانشگاه درخصوص به‌کارگیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه برای کمک‌رسانی و خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان ابلاغ و موارد ذیل به تصویب رسید.
اختصاص یک روز حقوق اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای کمک به سیل‌زدگان که پس از جمع آوری، این وجوه برای بازسازی مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.
همچنین توسط مدارس سما ( 30 مدرسه سما در مشهد و سراسر استان ) کمک های نقدی و غیرنقدی کارکنان، دانش آموزان و خانواده های آنها با عنوان «زنگ همدلی» از 17 الی 30 فروردین ماه جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال می شود.
گروه های جهادی دانشجویی نیز توسط بسیج دانشجویی در این دانشگاه شکل گرفته تا در قالب دو گروه جهادی 40 نفره در حوزه های عمرانی، پزشکی و بهداشتی از 20 لغایت 28 فروردین ماه به این مناطق برای کمک و امداد رسانی به سیل زدگان در روستای پلدختر و معمولان اعزام نمایند.
کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز در خصوص جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانشجویان در اسرع وقت با نصب چادرهای جمع آوری اقلام غیر نقدی در محوطه دانشگاه این کمک ها را به مناطق سیل زده ارسال خواهد نمود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1001343

وب گردی

وب گردی