استفاده  بیش از 37هزار نفر از خدمات گردشگری نوروزی مرکز پایتخت

شهردار منطقه 11 تهران گفت: در تعطیلات نوروزی بیش از 37هزار نفر از خدمات گردشگری بازدید از موزه ها و تورهای گردشگری در بافت تاریخی مرکز پایتخت استفاده کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان با بیان این که 30مکان گردشگری و تاریخی در محدوده مرکزی شهر تهران وجود دارد که طی تفاهم نامه هایی بین شهرداری و مدیریت این مجموعه ها امکان بازدید شهروندان در تعطیلات نوروزی از این مکان ها فراهم شد.

وی افزود: خانه موزه مقدم ، موزه قرآن کریم و موزه جنگ (خانه تیموتاش) در تعطیلات نوروزی بیش از 31هزار نفر بازدید کننده داشته اند و بیش از 6200 نفر نیز از تورهای گردشگری نیز که تا روز دوازدهم فروردین برگزار شد ؛ استفاده کرده اند.

به گفته آبادیان تورهای گردشگری که امسال با 3 تنوع دوچرخه سواری ، خودروبرقی و پرسه در شهر برگزار شد؛ روزانه 520 نفر در آن ها شرکت کردند که در این مسیرها خانه مینایی ، عبادتگاه شاه ورهرام ایزد، خانه امیر بهادر ،خانه انیس الدوله ، خانه فروغ فرخزاد ،حمام تاریخی انصاری ، مجموعه ایستگاه راه آهن ، قهوه خانه آذری ،خانه پروفسور عدل ، هنرستان موسیقی ،موزه قرآن ، موزه مقدم ، کاخ مرمر ،میدان حسن آباد ، موزه جنگ (خانه تیمور تاش ) و ...مورد بازدید و استقبال گردشگران قرار گرفت.

وی گفت: از ابتدای نوروز بیش از 37هزار نفر از مجموعه خدمات گردشگری در بافت تاریخی منطقه 11 که بخش هایی از طهران قدیم و عهد ناصری را در خود جای داده است ؛ بازدید کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001351

وب گردی

وب گردی