دانشگاه آزاد واحد بندرگز 500 پرس غذای گرم به شهر سیل زده گمیشان ارسال کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز گفت: به همت جمعی از استادان،کارکنان و دانشجویان نیکوکار تعداد بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم تهیه و با حضور کارکنان دانشگاه در شهر سیل‌زده گمیشان توزیع شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بندرگز، مجید محمدنژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با محور کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گلستان گفت: یک روز از حقوق فروردین اعضای هیأت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی به تهیه اقلام مورد نیاز برای کمک به مردم سیل‌زده شهرهای گمیشان و آق‌قلا اختصاص پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به پیشنهاد جمعی از استادان و کارکنان و رضایت دانشگاهیان مقرر شد یک روز از حقوق فروردین استادان و کارکنان به تهیه اقلام مورد نیاز و ضروری سیل‌زدگان اختصاص پیدا کند و روزهای آینده به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

محمدنژاد افزود: همچنین بیش از ۱۸۰۰ بطری آب معدنی از سوی یکی از دانشجویان نیکوکار واحد بندرگز برای ارسال به شهرهای سیل‌زده به کمیته کمک‌رسانی دانشگاه تحویل و به شهرهای گمیشان و آق‌قلا ارسال شد.

رئیس واحد بندرگز اظهار داشت: به همت جمعی از استادان،کارکنان و دانشجویان نیکوکار تعداد بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم تهیه و با حضور کارکنان دانشگاه در شهر سیل‌زده گمیشان توزیع شده، همچنین قرار است تا چند روز آینده نیز غذای گرم در بوفه دانشگاه تهیه و به محل اسکان سیل‌زدگان ارسال شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001352

وب گردی

وب گردی