ارائه خدمات روان‌شناختی از سوی مرکز مشاوره واحد بندرعباس به مردم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، گفت: مرکز مشاوره واحد بندرعباس به کلیه مردم این شهر، خدمات روان شناختی ارائه می‌دهد و تمامی خدماتی که در این مرکز صورت می‌‌‌گیرد، توسط استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی ارائه می‌شود.

مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دستاوردهای این واحد دانشگاهی در سال گذشته و مهم‌ترین برنامه‌ها در سال جاری گفت: در سال گذشته، واحد بندرعباس رتبه نخست کشور در مدیریت مالی هزینه بر درآمد را در میان واحدهای دانشگاهی کسب کرد و یک طرح مهم اقتصادی از جمله راه‌اندازی گلخانه مرکبات و خشک کردن نخیلات از دستاوردهای واحد رودان و حاجی آباد در سطح استان بوده است.

وی افزود: در زمینه امور فرهنگی هم واحدهای استان، دستاوردهای خوبی داشتند و رشد قابل توجهی در اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور ایجاد شد؛ همچنین در مسابقات قرآنی کشوری هم دانشجویان واحدهای مختلف در سطح استان مقام کشوری این مسابقات را کسب کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در ادامه خاطر نشان کرد: یک مرکز مشاوره تحت نظر سازمان بهزیستی، واحد بندرعباس در سطح شهر ایجاد کرد که این مرکز در سطح شهر به کلیه مردم خدمات مشاوره‌ای روان‌شناختی ارائه می‌‌دهد و تمامی خدماتی که در این مرکز مشاوره صورت می‌‌پذیرد توسط استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی ارائه می‌شود.

باقری یادآور شد: هزینه کلیه خدمات مشاوره‌‌ای در این مرکز برای کارکنان و دانشجویان رایگان بوده و سایر مردم از 20 درصد تخفیف به نسبت دیگر مراکز مشاوره در سطح شهر از خدمات این مرکز بهره‌‌‌‌مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: مهم‌‌ترین برنامه ما در سال آینده تغییر و توسعه شرکت‌‌‌های دانش‌‌‌بنیان در واحدهای استان است؛ همچنین در نظر داریم تا موضوع پایان‌نامه‌‌های ما هدفمند شده و در واحدهای سطح استان بر مبنای توسعه امور تجاری ساحلی قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: توسعه برگزاری دوره‌‌‌‌های کوتاه مدت بازآموزی و آموزشی برای مشاغل مختلف از جمله کارهایی است که سال گذشته در واحد بندرعباس انجام شد و در سال جاری این روند ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001354

وب گردی

وب گردی