آغاز فعالیت مرکز نوآوری واحد علوم و تحقیقات در آینده نزدیک/ ایده‌های دانشجویان تجاری سازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از آغاز فعالیت مرکز نوآوری این واحد در راستای تجاری سازی ایده‌های دانشجویان و اشتغال آفرینی در آینده نزدیک خبر داد.

رضا مسعودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اقدامات این واحد در راستای اقتصاد دانش بنیان و رونق تولید اظهار کرد: در حوزه شعار سال که رونق تولید نام دارد، اساسی ترین مسئله این است که دانشگاه های کشور تمامی تمرکز خود را روی دانشبنیان شدن اقتصاد بگذارند.

وی افزود: این موضوع به تدریج باعث ایجاد شغل و کارآفرینی خواهد شد که در نهایت ایجاد ثروت و رونق تولید را در پی خواهد داشت.

مسعودی ادامه داد: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات در سال 97 اقدامات بسیار خوبی انجام داد؛ امیدواریم که در بهار سال جاری با فعالیت مرکز نوآوری واحد، بتوانیم تصویر بهتری را به تحقیق درباره اقتصاد دانش‌بنیان بدهیم.

رئیس واحد علوم و تحقیقات گفت: محققان و پژوهشگران نخبه کشور در مرکز نوآوری واحد علوم و تحقیقات مستقر خواهند شد و قراردادهای آن‌ها منعقد شده است؛ با فعالیت های استارت آپی که در این مرکز انجام خواهد شد، می توانیم ایده ها و پژوهش های دانشجویان را به مرحله تجاری سازی برسانیم.

وی تاکید کرد: اگر پژوهش‌های دانشجویان تجاری سازی شود، باعث ایجاد شغل و در نهایت رونق تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001420

وب گردی

وب گردی