تخفیف 90 درصدی خدمات آزمایشگاهی به نخبگان سراسر کشور

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه 90 درصدی تخفیفات شبکه به نخبگان در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی با اشاره به ارائه تخفیفات 90 درصدی به نخبگان، بیان کرد: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اعضای بنیاد ملی نخبگان و فارغ التحصیلان پسادکتری خارج از کشور، از 90 درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این طرح با هدف حمایت از پژوهشگران نخبه سراسر کشور اجرایی می شود و نخبگان داخل و خارج از کشور می توانند برای انجام آزمایشهای خود تا 90 درصد تخفیف دریافت کنند.

به گفته اسدی‌فرد، در حال حاضر یک هزار و 400 نفر از منتخبان بنیاد ملی نخبگان از خدمات شبکه بهره‌مند هستند.

وی همچنین تصریح کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سال 97، بیش از یک هزار و 100 شخص حقیقی و حقوقی جدید را در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی پذیرفت. در این سال همچنین، بیش از 800 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور از طرح‌های تخفیف این باشگاه استفاده کردند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی در پایان سال 97 در حدود 60 میلیارد ریال یارانه استفاده از خدمات آزمایشگاهی در قالب طرح‌های تخفیف دریافت خدمات به اعضای عادی باشگاه مشتریان، اعضای هیئت علمی، برگزیدگان بنیاد نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان، منتخبین پسا دکتری و سرآمدان علمی ایران تخصیص داد.

وی ادامه داد: در سال جاری با ارائه تخفیفات بیشتر به نخبگان، تعداد افراد بهره مند از خدمات آزمایشگاهی نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001492

وب گردی

وب گردی