هوای تهران با شاخص 54  سالم است

 هوای تهران در بیستمین روز از بهار، در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوای تهران در امروز بر روی عدد ۵۴ قرار دارد و آنطور که شرکت کنترل کیفیت هوا گزارش داده است، امروز هوای تهران در شرایط سالم است.

بر اساس نتایج حاصل از پیش بینی وضعیت هواشناسی و کیفیت هوا در ایستگاه مهرآباد، انتظار می‌رود در صبحگاه بیستمین روز از بهار ۹۸ افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها مشاهده شود و به تدریج همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز، بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده شده به گونه‌ای که برخی ساعات به ویژه بعدازظهر همراه با وزش باد (با بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه) از سمت نواحی غربی - شمال غربی خواهد بود که در کاهش میزان آلاینده‌ها و برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا موثر خواهد بود.

این وضعیت جوی کمابیش در روز چهارشنبه تداوم خواهد داشت و وزش باد در برخی ساعات دور از انتظار نیست. همچنین تا روز آینده دما افزایش جزئی خواهد یافت. براساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، انتظار می‌رود با وجود افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده‌ها به ویژه در صبحگاه روز چهارشنبه، شرایط مساعد کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران همچنان برقرار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001555

وب گردی

وب گردی