مسیر دیجیتالی شدن در ژاپن

ژاپن که دارای چندین نوآوری مهم در صنایع تکنولوژیک جهانی‌ست، در سال‌های اخیر فناوری‌های خود را به طور فزاینده ای به بخش آموزشی گسترش و اختصاص داده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، خدمات آموزش و یادگیری در حال تغییر به سوی گزینه‌های قابل انعطاف، دسترسی آسان و با هزینه مناسب است که متناسب با نیازهای یک جامعه ماندگار باشد.

کلاس هایی که قبل از دوران دیجیتالی شدن، محدود به سخنرانی ها، مذاکرات و اشیاء فیزیکی بودند، دیگر نباید به این شکل طراحی شوند.

در حال حاضر معلمان و دانش آموزان از مجموعه ابزار دیجیتالی برای انتخاب، از دوره های آنلاین و کتاب های درسی دیجیتال برخوردار هستند. آموزش دیجیتال اصطلاح مورد استفاده برای ارجاع به همه شیوه های آموزشی آنلاین است.

براساس نظرسنجی که توسط موسسه تحقیقاتی « Yano » انجام شد، پیش بینی می شود که بازار آموزش الکترونیکی ژاپن تا پایان سال 2019، از 207 میلیارد ین ژاپن پیشی بگیرد و بیش از 64 میلیارد ین از طریق خدمات آموزش آنلاین B2B ایجاد شود.

این مطالعه نشان دهنده رشد مداوم بازار عمومی یادگیری الکترونیکی برای آینده، پیش بینی ظهور روزافزون دوره های مبتنی بر هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) در خدمات آموزش دیجیتال ژاپنی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001584

وب گردی

وب گردی