دانشجویان دانشگاه شریف تجمع کردند+ عکس

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف ظهر امروز (سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه 98) پس از اقامه نماز ظهر و عصر در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف ظهر امروز (سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه 98) پس از اقامه نماز ظهر و عصر در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، دست به تجمع اعتراضی زدند.

دانشجویان در این تجمع با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است» خشم خود را نسبت به استکبار جهانی و تروریست های آمریکایی نشان دادند. همچنین در این تجمع، پرچم رژیم‌ صهیونیستی و آمریکا به عنوان نمادهای استکبار و استعمار به آتش کشیده شد.

رسول جلیلی عضو شورای عالی فضای مجازی و استاد دانشگاه صنعتی شریف در تجمع دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به تصمیم آمریکا اظهار کرد: در شرایطی قرار داریم که یک ابرقدرت عامل تمامی اتفاقات و جنایات منطقه است؛ جمهوری اسلامی ایران باید تکلیف خود را با این استعمارگر و ابرقدرت مشخص کند.

وی ادامه داد: ما یا باید همسو با منافع آمریکا حرکت کنیم و تسلیم خواسته های این کشور شویم یا این که در مقابل آن مقاومت کنیم و استقلال خود را حفظ کنیم.

این استاد دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: سپاه پاسداران برآمده از انقلاب اسلامی است؛ جمهوری اسلامی مفتخر است که سپاه را به عنوان بازوی سیاسی و فرهنگی و پاسدار ارزش های انقلاب در اختیار دارد.

جلیلی با اشاره به اعلام تصمیم آمریکا در روز میلاد امام حسین (ع)، گفت: اگر در روز پاسدار، سپاه در لیست تروریستی قرار می گیرد، به این معناست که حقانیت سپاه تثبیت شده است. ما باید در حد وسع‌مان، آمریکا را تحریم کنیم؛ به عنوان مثال ما نباید صرفا فرزندان خود را برای تحصیل به کشور آمریکا بفرستیم، نباید از محصولات آمریکایی استفاده کنیم و تا حد امکان از محصولات تولید داخل بهره ببریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001594

وب گردی

وب گردی