بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در واکنش به تروریست نامیدن سپاه از سوی آمریکا

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در واکنش به اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در واکنش به اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛ قریب به چهل سال از صدور فرمان امام راحل، بزرگ پاسدار آرمان های انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران می‌گذرد و در طول این دوران بابرکت، ما ایرانیان و سایر ملل مقتدر و مظلوم عالم شاهد نمایان شدن جلوات گوناگون این تدبیر هوشمندانه بوده ایم تا آنجا که این شجره ریشه دوانده در خاک مقدس ایران توانسته امید و ملجأ مستضعفین عالم و خار چشم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بوده و شاخه ها و شکوفه های اقتدار و مبارزه با استکبارش در میان سایر ملت ها هم به ثمر بنشیند.

پر واضح است که در هر کشور نیروهای مسلح تضمین‌کننده استقلال و امنیت آن کشورند و طبق قوانین بین المللی باید مورد احترام و تأیید تمامی دولت ها باشند. در این میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اما با تفاوتی معنادار نسبت به سایر ارتش های جهان نه تنها توانسته شکوه و عظمت ایران عزیز اسلامی را تأمین و تضمین کند بلکه در طول این دوران بابرکت ضامن امنیت و اقتدار مسلمانان جهان و سپر محکمی در مقابل زیاده‌خواهی ها و زور گوئی های کودک‌کشان عالم بوده است.

اینک اما شکست‌های پی‌درپی ابرقدرت پوشالی و رو به افول آمریکا از سپاه پاسداران و محور مقاومت در عرصه های مختلف آن‌قدر برای این شیطان بزرگ پر هزینه و دردناک بود که بر خلاف تمامی قواعد بین‌المللی نیروی رسمی نظامی یک کشور را تروریست نامید.

روز گذشته شاهد آن بودیم که مادر تروریست‌های جهان پس از مشاهده اقتدار بی‌نظیر نیروهای مؤمن سپاه در عرصه های ملی و فراملی که تماما بر اساس موازین جامعه اسلامی ایران و قوانین مورد تأیید نهادها و جوامع بین المللی به نتیجه رسیده است و از سوی دیگر شدت علاقه و ارادتی که به این نهاد در میان ملل مختلف از ایران و سوریه و عراق تا لبنان و فلسطین و یمن و بحرین وجود دارد، برای جلوگیری از رشد روزافزون قدرت موشکی، آفندی و پدافندی جمهوری اسلامی ایران، بزرگ‌ترین قاتل تروریست‌های جهان را تروریست اعلام کرد! این‌گونه رفتارهای غیرمتعارف و خلاف عقلانیت، علاوه بر اینکه با هدف ایجاد نمایش مضحک تبلیغاتی و رسانه ای ترتیب داشته داده شده؛ دست‌وپا زدن‌های قبل از افولی است که آمریکائی‌ها با یاغی‌گری و قلدرمآب سعی در بازپس‌گیری وجهه ازدست‌رفته‌ شان دارند.

اما بر خلاف تصورات‌شان این تصمیم احمقانه و جاهلانه که بی‌شک برآمده از ترس و وحشت محور غربی-عبری-عربی بوده و مانند اقدام کور کارتر رئیس جمهور سابق آمریکا که سال ۵۹ در چنین روزی به قطع روابط سیاسی ایران و آمریکا منجر شد، نتیجه ای جز بدنام کردن و انزوای بیشتر جهانی آمریکا و در هم پیچیده شدن قریب الوقوع طومار رژیم غاصب صهیونیستی به بار نمی آورد زیرا بازیگران منطقه‌ای و قدرت محور مقاومت از امروز لحظه‌ای آرامش برای نظامیان و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا و دولت منحوس صهیونیستی نخواهد گذاشت.

امت حزب الله دانشگاه صنعتی شریف در پایان تجمع اعتراضی و حمایتی خود، ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله و روز پاسدار به ملت مسلمان ایران و همه آزادیخواهان جهان و به ویژه سپاهیان عزیز و جان بر کف اسلام که بسیاری از آنان روزهاست مشغول خدمت رسانی به هموطنان سیل زده مان در جای جای این کشور هستند، این اقدام احمقانه جهانخوار اعظم را به آنان تبریک گفته و توفیقات روز افزونشان را در عرصه های مختلف ملی و فرا ملی از خداوند بزرگ خواستار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001596

وب گردی

وب گردی