کشف 200 کیلو تریاک در سه راهی بندر ریگ/درگیری مسلحانه پلیس باقاچاقچیان مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات اطلاعاتی که منجر به درگیری مسلحانه و تبادل آتش بین پلیس و سوداگران مرگ شد 200 کیلوگرم تریاک کشف و 3 قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار خلیل واعظی گفت: با اقدامات اطلاعاتی و اشراف عملیاتی پلیس تحرکات یک باند حرفه‌ای ترانزیت مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: شب 16 فروردین ماه، تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان گناوه، مسیر انتقال مواد مخدر که از محور جنوب به شمال در تردد بودند را تحت کنترل درآورده که در سه راهی بندر ریگ، 2 دستگاه خودرو قاچاقچیان شناسایی شد.

سردار واعظی افزود: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت خود، حرکات مارپیچ و تیراندازی به سمت پلیس قصد فرار داشتند که با تیراندازی متقابل پلیس و هدف قرار گرفتن لاستیک خودروها، هر 2 دستگاه خودرو متوقف شدند.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودروها با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند، تصریح کرد: از این باند 200 کیلوگرم تریاک که به صورت بسته بندی جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: با ادامه عملیات پلیس، ساعتی بعد 2 نفر از اعضای باند و کمتر از 24 ساعت بعد یکی دیگر از اعضاء و عامل تیراندازی به سمت ماموران پلیس، شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: اعضای این باند از 3 استان همجوار تشکیل و محموله مواد مخدر نیز از یک استان همسایه وارد بوشهر شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001601

وب گردی

وب گردی