80 میلیون ایرانی،‌ سپاهی هستند

دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به همراه استادان این دانشگاه ظهر امروز در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیش از صدها نفر از دانشجویان و استادان دانشگاه صنعتی امیرکبیر پس از نماز ظهر و عصر مقابل مسجد این دانشگاه تجمع کردند و شعار «مرگ بر آمریکا»، «سپاهی، سپاهی، سرلشکر الهی» سر دادند.

اقبال شاکری عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: ما دانشگاهیان امروز در این مکان جمع شده‌ایم که در مقابل رژیم جنایتکار آمریکا اعلام موضع کنیم. زندان‌های گوانتانامو، ابوغریب نشان دهنده عمق جنایت های این رژیم تروریست پرور است.

وی ادامه داد: امروز اتفاق مهم و مبارکی برای جریان های مبارز، متعالی و برجسته رخ داده است، زیرا آمریکا در عرصه های سیاسی،‌ اقتصادی، اجتماعی،‌ فرهنگی، تکنولوژی و دفاعی از بچه‌های ما شکست خورده و از منطقه بیرون انداخته شده است.

80 میلیون ایرانی،‌ سپاهی هستند

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه 80 میلیون ایرانی،‌ سپاهی هستند، گفت: آمریکا از کشورهایی مانند لبنان، یمن، فلسطین اشغالی بیرون انداخته شده، این اقدام توسط سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران انجام نشده بلکه توسط پاسداران انقلاب اسلامی در جهان صورت گرفته است. اشتباه نکنید، 80 میلیون ایرانی سپاهی هستند، این اقدام یک جریان، روش، مرام و معرفت است.

وی افزود: هر مظلومی در دنیا عاشق سپاه است، هر خدمتگزاری در جهان سپاه را دوست دارد، هر خانواده شهیدی در دنیا از سپاه حمایت می کند. هر مبارزی در اقصی نقاط دنیا حامی سپاه است و این جریان بر خلاف نقطه نظرات رژیم تروریست‌پرور آمریکا و رئیس جمهور جانی آن است.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران بیان کرد: باید به سپاهیان کشور آفرین گفت؛ زیرا به درستی عمل کردند، در چنین شرایطی آمریکا چاره ای نداشت جز اینکه اعلام کند که بر قله رفیع دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌تازد. ما از این جهت خیالمان راحت است که با این اقدام آمریکا، نه تنها تکلیف ملت ایران، سپاه پاسداران،‌ نیروهای ارزشی ما نسبت به قبل مشخص تر شد،‌ بلکه تکلیف باقی نیروهای مبارز در دنیا نیز روشن شد.

وی با تاکید بر اینکه کشور ما راه سومی ندارد، اظهار کرد: ما راه مذاکره،‌ سازش و تسلیم نداریم، جز تقابل یزید و حسینیان راه دیگری باقی نمانده است. تماشاچی و نفر سوم، وجود خارجی ندارد، امروز آمده ایم تا اعلام موضع کنیم که حسینیان، ما همچنان در سپاه شما هستیم،‌ ما با شما هستیم،‌ ما خود شما هستیم، سپاه در قلب ما جای دارد و حامی مستضفان و مظلومان در دنیا است.

شاکری از چند نفر از دانشجویان دعوت کرد که به او بپوندند و تاکید کرد: ما با افتخار و سربلندی به آرم سپاه پاسداران بوسه می‌زنیم و به روش و نیروهای مخلص افتخار می کنیم. دانشجویان و استادان پرچم و بنرهای سپاه پاسداران را بالای سر بردند و شعار «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»،‌ «مرک بر انگلیس»، «مرگ بر منافقین و کفار» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

امنیت کنونی کشورمان را مدیون سپاه پاسداران هستیم

امیرحسین باباخانی دانشجوی دانشجوی کارشناسی هوا و فضای دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در حاشیه این تجمع اعتراضی، گفت: ما امروز در روز پاسدار دور یکدیگر جمع شده‌ایم تا اقدام اخیر آمریکا در زمینه قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت کنونی کشورمان را مدیون سپاه پاسداران هستیم، افزود: آمریکا تا هرچقدر که بخواهد سپاه پاسداران را منفور جلوه دهد، نمی تواند. ما با تمام وجود از تمامی حقایقی که در کشورمان وجود دارد دفاع می کنیم،‌ امنیت کنونی کشورمان را مدیون سپاه پاسداران هستیم.

افراد شرکت کننده در این تجمع در پایان بر سر مزار شهید گمنام دانشگاه امیرکبیر حاضر شدند و با قرائت فاتحه یاد آن‌ها را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001602

وب گردی

وب گردی