تجمع دانشگاهیان علم و صنعت ایران در واکنش به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران+ عکس

دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ایران در واکنش به تصمیم کینه‌توزانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، تجمع و بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت تهران، ظهر امروز (سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه 98) پس از اقامه نماز ظهر و عصر در واکنش به اقدام خصمانه و اسلام ستیزانه آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، تجمع اعتراضی در مقابل مسجد این دانشگاه برگزار کردند.

دانشجویان و اساتید در این تجمع با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، اعتراض و خشم خود را نسبت به اقدامات اسلام ستیزانه استکبار جهانی و تروریست های آمریکایی نشان دادند.

همچنین در این تجمع، جامعه علمی و دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت با بیان این که توطئه نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار، رژیم غاصب صهیونیستی و اذناب پلید آنها در منطقه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را شدیدا محکوم می کند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: آمریکا در ضعیف‌ترین موقعیت ممکن خود تا حالا قرار دارد، الان نه فقط دولت‌های اروپا، چین، روسیه، هند، آفریقا و آمریکای لاتین هم با تصمیم‌های آمریکا مخالفت می‌کنند.

اما ایران اسلامی، با این همه فشارهای استکبار جهانی در همه زمینه ها، در رده های یک تا 10 جهان یا رده های اول تا پنجم منطقه است.

دشمن افول خود و رشد ایران اسلامی را تحمل نمی کند. لذا ما دانشگاهیان علم و صنعت ایران با اعتقاد به این‌که همه ایران پاسدار انقلاب اسلامی است، ضمن محکوم کردن این اقدام احمقانه رئیس جمهور دیوانه آمریکا اعلام می‌کنیم:

1- ما نه تنها بخشی از ارتش آمریکا در غرب خاورمیانه را که شورای امنیت ملی ایران، تروریست اعلام کرده بلکه همه دولت های جنایت‌کار آمریکا که دستان‌شان به خون مردم مظلوم فلسطین، میانمار، یمن، عراق، سوریه، نیجریه و سایر کشورهای مظلوم آغشته است را تروریست می دانیم.

2- همان‌طور که تحریم های 40 سال گذشته ما را در منطقه و جهان، قدرتمند و صاحب‌نام کرد، این اقدام مذبوحانه هم کمکی به ایران اسلامی در راستای اقتدار بیشتر در دنیا و قرار دادن آمریکا و اذناب او در مهلکه افول سریع تر خواهد بود.

و بنا به فرموده مقام معظم رهبری:

ایران عزیز در آینده ای نه چندان دور به اوجی می رسد که در تعاملات جهانی، دست برتر را داشته باشد و جوانان، این پیشرفت عظیم را که به برکت اسلام و انقلاب ایجاد می شود، تجربه کنند.

3- به دولتمردان مذاکره‌کننده نیز تذکر می‌دهیم با توجه به آیه 120 بقره که می‌فرماید:

وَ لَنْ تَرْضی‏ عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصاری‏ حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ.
نباید به دشمن اعتماد و به لبخندهای او امید داشته باشند.

لذا اصرار برای تصویب FATF نیز در راستای اقدام‌ها همان‌گونه است و مخالفت با اندیشمندان مختلف با تصویب FATF در راستای شفافیت دولت‌مردان آمریکا است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001604

وب گردی

وب گردی