دانشجویان دانشگاه تهران  حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند

دانشجویان دانشگاه تهران ، ظهر امروز (سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه 98) پس از اقامه نماز ظهر و عصر در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در پی اقدام حماقت انگیز دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم، دانشجویان دانشگاه تهران همگام با دانشگاهیان سایر دانشگاه‌های تهران ظهر امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه‌ تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

عبدالرضاسیف رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی از پیروزی تاکنون با دشمنی آمریکا مواجه بوده است و سپاه را سدی در برابر اهداف خود می داند.

سیف انقلاب را حاصل خون پاسداران جان برکف دانست و گفت: آمریکا بداند سپاه با همه تهدیدات سرپا ایستاده است و از انقلاب دفاع می کند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران تصریح کرد: آمریکا یک تروریستم دولتی به ذات است که تهدیدی برای جهان اسلام است.

وی اضافه کرد: سپاه همان سربازان امام زمان هستند که سربازان آمریکا را در خلیج فارس به زانو در آورد و داعش را از منطقه بیرون راند و بی‌شک سپاهی که خار چشم آمریکاست.

درادامه سیف رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران در محکومیت طرح دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی، بیانیه ای را به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه تهران قرائت کرد.

گفتنی است، دانشجویان دانشگاه تهران قبل از تجمع جشن اعیاد ماه شعبان به خصوص امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را برگزار کردند.

کد خبر: 1001605

وب گردی

وب گردی