بیانیه شورای عالی آموزش و پرورش در حمایت از سپاه پاسداران

شورای عالی آموزش و پرورش در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل تصمیم اخیر آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، متن بیانیه شورای عالی آموزش و پرورش درباره تصمیم آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی به شرح زیر است:

«‌‏سپاه پاسداران یکی از دستاوردهای بزرگ و برآمده از متن ملت ایران است و بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیروهای مسلح پرقدرت و توانمند در کنار ارتش است که در طول عمر با برکت خود از جمله ۸ سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و کمک مستشاری به دولت‌ها و ملت‌های مظلوم منطقه برای مبارزه با تروریسم گام‌های ارزشمندی برداشته که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بی نظیر است.

شورای عالی آموزش و پرورش با حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کند که دولت آمریکا و نیروهای تحت حاکمیت این رژیم را حامی تروریسم می داند که دستشان به خون ملت‌های مظلوم مختلفی از جمله: افغانستان، عراق، سوریه، ویتنام، یمن و... آغشته است، دولتی که نه قانون می‌شناسد و نه مقررات بین المللی؛ جهان را مانند جنگلی می‌داند که هر کاری دوست دارد در آن انجام می‌دهد و اعتنایی هم به سازمان ملل و سازمان های تابعه آن نمی‌کند، چطور می‌تواند دم از مبارزه با تروریسم بزند در حالی که به قول رئیس جمهور این کشور یعنی ترامپ داعش و نیروهای تروریستی را در جهان این کشور بوجود آورده و تغذیه می‌کند.

خوی دیومنشانه حاکمان آمریکا هیچ شکی برای انسانهای آزاده، منطقی و خیرخواه باقی نمی گذارد که آمریکا منشأ بزرگ تروریسم در دنیاست که باید سران آن به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شوند.

سپاه نیروی مردمی و بر خاسته از بطن مردم است که هدفی جز حمایت از مظلومانی که مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند، ندارد. بنابراین شورای عالی آموزش و پرورش حمایت قاطع خود را از این نیروی مردمی و حافظ نظم و امنیت ایران اسلامی اعلام نموده و تابع امر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) است.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1001619

وب گردی

وب گردی