بیانیه رئیس واحد میاندوآب در مورد تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط رئیس جمهور آمریکا

رئیس دانشگاه آزاد واحد میاندوآب در بیانیه‌ای آورده است: ترامپ با اقدام اخیر علیه سپاه پاسداران می‌خواهد بر جنایت های آمریکا در جهان و منطقه سرپوش بگذارد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در پی قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گروه تروریستی توسط آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه رامین رستمی آمده است: آمریکای تروریست‌پرور با قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی که مدافعان حریم امامت، ولایت و آزادی در عرصه نبرد با تروریسم و داعشیان خون‌آشام هستند می‌خواهند بر تجاوزگری‌های خود در جهان و منطقه سرپوش بگذارند.

وی در این بیانیه تصریح کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد بهار سبز و طلوع خورشید در پس یک زمستان سرد و طولانی است که توانست با اقتدار، صلابت و حرارت خویش یخ‌های منجمد شده ظلم و ستم را در عرصه نبرد با سلطه‌گران و متجاوزگران در سرزمین‌های اسلامی را ذوب و تبخیر کند.

در بیانیه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب عنوان شده است: به نظر می‌رسد دولتمردان آمریکا با این‌گونه اقدامات موجب از بین رفتن اعتبار آمریکا و حامیانشان در صحنه بین‌المللی شده و انزجار ملت‌ها را از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر می‌کنند. خوی سلطه‌گری و یکجانبه‌گری آمریکا بیش از گذشته خودنمایی می‌کند؛ به همین دلیل ملت بزرگ ایران، دولتمردان و مدافعان استوارقامت عرصه دفاع زیربار سلطه‌گری و تحریم‌های بی‌اساس آمریکا نخواهند رفت و اعتباری برای حضور آمریکا در منطقه و کشورهای زیرسلطه قائل نیستند.

رستمی در ادامه این بیانیه اضافه کرده است: ادعاهای پوچ و بی‌اساس رئیس جمهور دیوانه‌صفت آمریکا رجزخوانی بیش در منطقه نیست و این شالوده بی‌اساس مایه آبروریزی دولتمردان آمریکا در جهان و در میان ملت آن خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1001629

وب گردی

وب گردی