ویزیت 3137 نفر درطرح خانه به خانه استان لرستان

مشاور اجرایی سازمان اورژانس کشور گفت:تیم عملیات ویژه سازمان اورژانس ۳هزارو ۱۳۷نفر ازشهروندان لرستانی را در طرح خانه به خانه ویزیت کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی سیف گفت: روز ۱۷فروردین ماه تیم عملیات ویژه اورژانس کشور متشکل از خودرو‌های آفرود موتورلانس‌های کوهستانی و سه دستگاه آمبولانس عملیات ویژه با توجه به سیل عظیمی که در استان لرستان به وقوع پیوست راهی این استان شدند و با انجام عملیات خانه به خانه با استناد به آمار ۳هزار و ۱۳۷شهروند سیل زده را ویزیت کردند.

وی یا اعلام اینکه در این عملیات ویژه ۴۳۵شهروند حادثه دیده به بیمارستان منتقل شدند افزود:با توجه به شدت حادثه سیل در لرستان و محصور شدن بسیاری از روستا‌ها به دلیل سیلاب و گل و لای اعضای تیم عملیات ویژه به صورت کاملا تخصصی و با انجام عملیات خانه به خانه همه محله‌های دچار سیل را پاکسازی کردند.

سیف گفت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت درمانی در استان لرستان پایدار است و تعامل بسیار خوب و مثال زدنی بین بیمارستان‌های ارتش و سپاه و مرکز اورژانس بر قرار است.

مشاور اجرایی سازمان اورژانس کشور درباره ویژگی‌های منحصر به فرد این عملیات ویژه اورژانس گفت: علاوه بر تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری این گروه کادر درمانی زبده اعم از پزشک و پرستار و امدادگر در این تیم حضور دارند که ۴۰تن از اعضای این گروه مدافع حرم هستند.

سیف گفت:در حال حاضر شماره تماس ۱۱۵در لرستان فعال است و شهروندان بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از خدمات اورژانس استفاده کنند.

وی افزود:با توجه به پایداری شرایط در استان لرستان بخشی از این عملیات ویژه اورژانس امشب وارد خوزستان می‌شوند تا به شهروندان خوزستانی خدمات ارایه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001642

وب گردی

وب گردی