پایگاه‌های آمریکایی در منطقه روی آرامش را نخواهند دید

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و ۱۵۶ تشکل دانشجویی خراسان رضوی اعلام کردند: رژیم شیطانی آمریکا با اقدام اخیرش، خود را بیشتر در منجلاب انحطاط و تباهی قرار داد و از این پس، پایگاه‌های آمریکا در منطقه روی آرامش را نخواهند دید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و ۱۵۶ تشکل دانشجویی دانشگاه‌های خراسان رضوی در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام وقیحانه آمریکا در خصوصِ قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی بیانیه ای صادر کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دولت آمریکا در اقدامی وقیحانه و ماجراجویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داد.

دولتی که خود با ترور مردم سرخپوست بومی شکل گرفت، در چند ثانیه ۲۰۰هزار ژاپنی را با بمب اتمی ترور کرد، هواپیمای مسافربری ایرانی را در آسمان منفجر کرد، گروه های مسلح و تروریستی داعش و القاعده را شکل داد و اعمال خشونت آمیز و دهشتناکش در جای جای عالم از نیکاراگوئه و مکزیک تا کامبوج و ویتنام و غرب آسیا بی سابقه است، پاسداران انقلاب اسلامی را که زندگی خودشان را وقف حفظ کرامت انسانی، نجات مستضعفین از یوغ استکبار و گسترش عدالت اجتماعی و خدمت رسانی به محرومین کرده اند، تروریست می خواند.

این از تناقض‌های عجیب زمانه ماست که ناقضان حقوق بشر و دولت های تروریست و سلطه گر، خود مدعی حقوق بشر و صلح جهانی و آزادی شده اند.

رژیم شیطانی آمریکا با این اقدام، خود را بیشتر در منجلاب انحطاط و تباهی قرار داد و از این پس، پایگاه های آمریکا در منطقه روی آرامش را نخواهند دید.

ما دانشجویان انقلابی خراسان رضوی ضمن تبریک میلاد باسعادت سرور آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار، این اقدام شنیع هیئت حاکمه آمریکا را محکوم می‌کنیم و عهد می بندیم که در حد توان پاسدار انقلاب اسلامی و مدافع خدمتگزاران انقلاب و قدردانِ فداکاری ها و از خودگذشتگی های پاسدارانِ جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم .
الا ان حزب الله،هم الغالبون

انتهای پیام/

کد خبر: 1001673

وب گردی

وب گردی