بیانیه‌ی کارکنان، استادان و دانشجویان واحد اردبیل درمحکومیت اقدام اخیر آمریکا

کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای اقدام آمریکا را در معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، در قسمتی از این بیانیه آمده است: جمله‌ی معروف امام (رحمه‌الله) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به این دلیل بود که سپاه، شجره‌ی طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می‌تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی کشور عزیزمان در حفظ امنیت منطقه و مبارزه با تروریست های دست نشانده آمریکای جنایتکار نقش‌آفرینی کرده و خواهد کرد.

رفتار ننگین رژیم آمریکا در این روزها که با وقاحت و پررویی،‌ سپاه پاسداران را جزو گروه‌های تروریستی اعلام کرده، مبین موفقیت‌آمیز بودن این نقش‌آفرینی و بی‌نتیجه بودن تلاش‌های آمریکا در ایجاد ناامنی در منطقه است.

بی‌شک این عمل آمریکا تلاش مذبوحانه جهت جبران شکست منطقه‌ای محور غربی-عربی از فعالیت‌های ضدتروریستی سپاه بوده و راه به جایی نخواهد برد.

ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با صدای رسا اعلام می‌داریم که این اقدام با مفاهیم حقوق بین‌المللی در تناقض بوده و پیامد‌های گسترده منطقه‌ای و بین‌المللی را با خود به همراه خواهد داشت و دیگر نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه از نظر ایران و نیروهای حزب الله منطقه سرباز معمولی نبوده بلکه نیروهای تروریستی بوده و پایگاه‌های آنان نیز محل تجمع نیروهای تروریستی است.

این اقدام مضحک آمریکا برای ایران اسلامی تازگی ندارد و ملت ایران ۴۰ سال است که با این اقدامات آمریکا روبروست و برایشان رفتار جدیدی نیست و به لطف باریتعالی و همت مردم جان بر کف ایران اسلامی این فتنه نیز مانند فتنه‌های گذشته استکبار نقش برآب خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ضمن محکوم کردن این حرکت دولت آمریکا، حمایت مطلق خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و تا آخرین نفس از آرمان‌های مقدس ایران اسلامی دفاع خواهد کرد.

کد خبر: 1001674

وب گردی

وب گردی