رونق تولیدات ملی به توسعه سرمایه گذاری در حوزه پژوهش نیاز دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: برای عبور از سد تحریم های دشمنان و رسیدن به خودکفایی و رونق تولیدات ملی، باید سرمایه گذاری در حوزه های علمی و پژوهشی را به طرز چشمگیری توسعه دهیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بندرعباس، مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس که به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سی و پنجمین سال تاسیس این واحد دانشگاهی در جمع اساتید، کارکنان و خانواده های آنان سخن می گفت، اظهار داشت: ملت ایران میراث‌دار راه حضرت سیدالشهداست و انقلاب اسلامی نیز آینه تمام‌نمای فضیلت‌ها، فداکاری‌ها، بزرگ‌منشی ها وجانبازی های این امام همام است.

باقری افزود: دانشگاهیان باید در توسعه سیره ائمه معصومان در جامعه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا باعث اقتدار، رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه در صحنه‌های بین‌المللی کشور باشیم.

وی تأکید کرد: با بررسی مناطق مختلف کشور به وضوح شاهد ترقی و پیشرفت فرهنگی، اقتصادی و اعتقادی جامعه با حضور، توسعه و رونق دانشگاه هستیم که باید با برنامه ریزی هوشمندانه در حوزه های دانش به شعار رونق تولید و اقتصاد جامه عمل بپوشانیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در ادامه افزود: برای عبور از سد تحریم های دشمنان و رسیدن به خودکفایی و رونق تولیدات ملی، باید سرمایه گذاری در حوزه های علمی و پژوهشی را به طرز چشمگیری توسعه دهیم.

باقری با اشاره به سالروز تأسیس واحد بندرعباس گفت: به برکت انقلاب اسلامی این دانشگاه در استان هرمزگان و بندرعباس تأسیس شد و توانست در طول مدت فعالیت خود خدمات شایانی را ارائه دهد. دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان بار بیش از نیمی از جمعیت دانشجویی را به دوش می کشد و 75 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه جزو مسئولان ادارات و سازمان های این استان هستند.

وی در پایان تأکید کرد: امروز مفتخریم که دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آموزش عالی، چون نگینی بر انگشتر شهر می درخشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001683

وب گردی

وب گردی