روحانیون برای تبلیغ دین در فضای دانشگاهی، به هم‌فکری و انسجام نیاز دارند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: ارتقای توانمندی‌ها در حوزه تبلیغ دین و افزایش آگاهی از مسائل داخلی و خارجی از اهداف برگزاری گردهمایی روحانیون دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین گردهمایی روحانیون دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر بهروز طهماسب کاظمی مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها در مجتمع یاوران مهدی (عج) برگزار شد، به ارائه اهداف برگزاری این نشست تخصصی پرداخت.

وی در این باره گفت: با تغییر و تحولات به وجود آمده در دانشگاه آزاد اسلامی و تغییر ریل و جهت حرکت این دانشگاه که با حکم مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت، لازم است شبکه های مختلفی که در واحدهای دانشگاهی وجود دارند، در جریان این تغییر و تحولات و اهداف ترسیم شده در دانشگاه آزاد اسلامی قرار بگیرند و برای این مهم لازم است که نشست های هم افزایی و تبادل نظر داشته باشیم تا بتوانیم گام های استواری به سوی تحقق اهداف دانشگاه برداریم.

کلانتری با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی درهای دانشگاه ها به روی عالمان دین و روحانیون باز شد، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جمع بزرگی از عالمان، روحانیون و علمای دین در دانشگاه ها حضور مستمر پیدا کردند که جمع حاضر بخشی از حضور روحانیون در دانشگاه های کشور است و این فرصتی است که پیش از انقلاب در خیال هم نمی آمد، در حالی که به برکت خون شهدا و رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری این موضوع عینیت یافته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حضور روحانیون در فضای دانشگاه اظهار داشت: این حضور و حرکت نیاز به هم‌فکری، هم‌افزایی، سازماندهی و انسجام دارد تا بتوان مسئولیت بزرگ تبلیغ دین در دانشگاه را ایفا کرد.

وی گفت: ارتقای توانمندی ها در حوزه تبلیغ دین، یکی از اهداف برگزاری این گردهمایی تخصصی است که قرار است امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی شیوه های موفق تبلیغ دین در دانشگاه ارائه و بررسی شود.

به گفته کلانتری افزایش آگاهی از آخرین مسائل داخلی و خارج از کشور از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی دو روزه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001686

وب گردی

وب گردی