تداوم فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان پاکسازی مناطق سیل‌زده

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که این دانشگاه تا پایان شرایط بحرانی و پاکسازی مناطق سیل‌زده به فعالیت‌ها و کمک‌رسانی‌‌های خود ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو دستور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی مبنی بر به‌کارگیری تمام امکانات و نیروهای دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به هموطنان سیل‌زده، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با محور واحد اهواز فعالیت خود را در ۵ محور اصلی آغاز کرد و به‌ همین منظور دکتر بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه و رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به‌ منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم سیل‌زده به استان خوزستان سفر کرد.

دکتر رنجبر در ابتدای این سفر به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در واحد اهواز ادای احترام کرد و پس از آن به منطقه سیل‌زده حمیدیه رفت و از نزدیک با مردم سیل‌زده دیدار کرد.

وی در دیدار چهره به چهره با مردم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت‌ها و کمک‌رسانی‌‌های خود تا پایان شرایط ادامه می‌دهد و به‌ زودی و با هماهنگی ستاد، امکانات و کمک‌های دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می‌شود.

دکتر رنجبر از ایستگاه‌های سلامت ایجادشده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز هم بازدید کرد و از نزدیک روند خدمت‌رسانی را مورد بررسی قرار داد.

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به دیگر محورها و مناطق سیل‌زده استان خوزستان هم سفر می‌کند.

مدیریت هر کدام از ۵ محور اصلی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در خوزستان با برنامه‌ریزی صحیح و مشخص، ادامه فعالیت اردوگاه‌ها و کمپ‌های ایجاد شده توسط قرارگاه تا عادی‌ شدن شرایط، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جشن‌های اعیاد شعبانیه در اردوگاه‌های اسکان سیل‌زدگان از موارد مطرح شده در جلسه شب گذشته قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بود.

راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت، پخت و توزیع روزانه حدود هزار پرس غذای گرم، راه‌اندازی آشپزخانه‌های صحرایی، راه‌اندازی پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی، جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان، توزیع اقلام اساسی و بهداشتی، توزیع آب معدنی و کنسرو و تحویل ۳۰۰ کیلوگرم گوشت و مرغ منجمد به هلال احمر از عمده فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بوده که از ابتدای وقوع سیل در استان انجام شده و تا عادی‌ شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

قائم مقام رئیس دانشگاه و رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر خود به مناطق سیل زده استان خوزستان، از سیل بند حمیدیه بازدید و با مردم این منطقه دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر رنجبر اظهارداشت: به نمایندگی از سوی رئیس هیأت مؤسس و امنا و همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به این مناطق آمده ام تا به نیازسنجی و بررسی موارد مورد نیاز آسیب دیدگان بپردازم.

وی تأکید کرد: کمک های دانشگاه آزاد اسلامی از طریق دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به دست آسیب دیدگان و سیل زدگان می رسد.

مردم سیل زده حمیدیه نیز خواستار ارسال ماشین آلات راهسازی، تجهیزات پاکسازی منطقه، وسایل مورد نیاز جهت ترمیم سیل بندها و خدمات درمانی و بهداشتی شدند.

دکتر رنجبر در ادامه سفر خود به استان خوزستان از منطقه سیل زده سوسنگرد بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001712

وب گردی

وب گردی