پاسداران از تبار عاشورا هستند

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با تجمع در محوطه دانشگاه اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، حجت الاسلام تجلایی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این تجمع پاسداران انقلاب اسلامی را از تبار عاشورا معرفی کرد.

حجت الاسلام محمد تجلایی با اشاره به سخنان شهید آوینی اظهار کرد: اگر می خواهید ما را بشناسید واقعه‌ی کربلا را بخوانید. این پاسداران بودند که واقعه کربلا را به تصویر کشیدند این‌ها از تباری هستند که عاشورا را آفریدند.

وی افزود: این پاسداران کسانی بودند که خمینی کبیر فرمود «که من این سپاه را دوست دارم» و سیدعلی فرمود: «شما نور چشم و رکن رکین انقلاب هستید.»

او ادامه داد: پاسداران سبزپوشان سروقامت بوستان علوی هستند که در زمره‌ی نفس‌های سیدعلی نفس می‌کشند و با اشارات او غمزه‌گری می‌کنند.

تجلایی بیان کرد: همه‌ی عالم پاسدار هستند، شن‌های طبس پاسدار و مامور الهی بود. پاسداران کسانی بودند که نظام 2500 ساله‌ی شاهنشاهی را از بین بردند و در کودتای نوژه طعم شکست را به این از خدا بی‌خبران چشاندند. آن‌ها در 8 سال جنگ تحمیلی در مقابل دنیا ایستادند و یک وجب خاک را به کسی ندادند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان افزود: اگر می‌خواهید ما را بشناسید بدانید ما فرزندان روح الله هستیم. ما آن کوه سرافرازیم که اگر کسی با ما درافتد او را به دره‌های نابودی می‌فرستیم.

او گفت: این جرثومه‌های فساد کار را به جای رسانده‌اند که پاسداران عدالت‌خواه و حامی مظلومان عالم را تروریست معرفی می‌کنند ولی بدانند و آگاه باشند اگر مولایمان سیدعلی اشاره کند مانند صاعقه خروشان بر سرشان فرود می‌آییم و خاک سفید را بر سرشان خراب می‌کنیم.

تجلایی خطاب به سران آمریکا گفت: در 40 سالگی انقلاب مثل شغال زوزه کشیدید و از آینده‌ی خود هراس دارید و می‌ترسید و ما مثل شیر ایستادیم.

وی افزود: بدانید ظهور منجی عالم در پیش است و ما رهروی آن سیدی هستیم که علم عدالت‌خواهی را به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) تحویل می‌دهد.

او گفت: روزی خواهد رسید که در خاک اسرائیل برای مردگانتان یک وجب خاک پیدا نخواهید کرد و وعده‌ی امام امت، حق است و اسرائیل و آمریکا از بین خواهند رفت.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به تجمع عظیم دانشگاهیان اظهار کرد: این کارکنان، دانشجویان و استادان نفس‌های خمینی را چشیده‌اند و به دشمنان این مملکت می‌گویند با پاسدار شوخی نکن، با دم شیر بازی نکن.

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایان تجمع شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

کد خبر: 1001720

وب گردی

وب گردی