سپاه، نماد اقتدار و سربلندی ایران اسلامی است

همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با حضور در سپاه ناحیه این شهرستان، روز پاسدار و جانباز را بر سبزپوشان جان برکف این نهاد انقلابی تبریک گفتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با حضور در سپاه ناحیه این شهرستان، روز پاسدار و جانباز را بر سبزپوشان جان برکف این نهاد انقلابی تبریک گفتند.

در این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، سپاه را مولود مبارک انقلاب اسلامی و نماد اقتدار و سربلندی ایران اسلامی ذکر کرد که در طول چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، ایثارگرانه و با صلابت در خدمت نظام و انقلاب بوده و خواهد بود.

علی سلیمی با اشاره به تلاش استکبار جهانی به‌خصوص شیطان بزرگ؛ آمریکا در کمرنگ کردن خدمات صادقانه این بازوی نظامی و مخلص انقلاب اسلامی در قرار دادن فهرست نابخردانه خود گفت: ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه ایران به سپاه مقتدر و انقلابی افتخار می کند و دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته جامعه در مقابل این حرکت جاهلانه و عامدانه، هر دانشگاهی خود را یک سپاهی دانسته و پشتیبانی خود را از این نهاد انقلابی اعلام می دارد.

در ادامه این جلسه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر گفت: دیگر توطئه و نقشه های استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار برای ایران اسلامی رنگ باخته و این‌گونه حرکت‌های نابخردانه نشان از ضعف و درماندگی آنها در مقابل اقتدار و عظمت ایران اسلامی دارد.

حجت الاسلام سید تقی امیرفاطمی گفت: سخنان ترامپ برای ما تازگی ندارد و این‌گونه توطئه و فرافکنی چندین سال است ادامه دارد و این‌گونه تهدیدها و تحریم‌ها تأثیری در اراده نیروهای انقلابی بسیج و سپاه نخواهد داشت.

وی افزود: این تهدیدها باعث وحدت و همدلی ملت ایران و تمامی جناح ها و سلیقه ها با یکدیگر علیه آمریکا و استکبار جهانی شد.

این مقام مسئول در پایان ضمن قدردانی از حضور دانشگاهیان در محل سپاه اهر، این حضور را مایه دلگرمی برای پرسنل این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001735

وب گردی

وب گردی