مراکز رشد، فرصتی برای  حمایت از نخبگان دانشگاهی است

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی گفت: ایجاد مراکز رشد در راستای حمایت از نخبگان و فعالان عرصه پژوهش، فرصتی مناسب برای حمایت ازنخبگان این عرصه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدیاری مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: این واحد دانشگاهی به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی منطقه ارسباران محلی مناسب برای سرمایه گذاری و ایجاد مرکز رشد شهرستان و منطقه در این دانشگاه است.

وی افزود: مرکز علم و فناوری استان در راستای حمایت از نخبگان و فعالان عرصه پژوهشی، ایجاد مراکز رشد در شهرستان را فرصتی مناسب برای حمایت از افرادی می‌داند که علیرغم داشتن استعداد و خلاقیت‌های لازم توان تبدیل ایده خود به تولید را ندارند.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را با وجود امکانات، تجهیزات، فضای پژوهشی و تحقیقاتی، فرصتی بالقوه برای راه اندازی این مرکز در شهرستان اهر عنوان کرد و گفت: مرکز رشد پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی، از فعالان این عرصه با تسهیلات و تمهیدات لازم حمایت می کند و با راه اندازی مرکز رشد در شهرستان می‌توانیم گام‌های موثری در حمایت از نخبگان و فعالان این عرصه برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001739

وب گردی

وب گردی