ناهماهنگی در فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی/ تاخیر 2 ماهه در انتخاب سرمربی والیبال

فدراسیون ملی دانشگاهی در اقدامی عجیب همچنان سرمربی تیم والیبال دانشجویان را انتخاب نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال سی‌امین یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی برگزار شد که تیم ملی ایران هنوز سرمربی ندارد. چند هفته پیش به صورت ناگهانی محمد رضا دهخدا و رییس فدراسیون والیبال سرمربی تیم ملی را به عنوان هدایت گر دانشجویان معرفی کردند؛ اما این تصمیم باعث شد تا تمام اعضای هیات رییسه فدراسیون به این انتخاب گزینشی اعتراض کنند.

برهمین اساس جلسه ای میان اعضای هیات رئیسه در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد تا برنامه‌ریزی‌های دقیق برای اعزام کاروان دانشجویان برای این رویداد مهم ورزشی مشخص شود.

در این جلسه که ساعاتی هم طول کشید برخی از اعضا نسبت به تصمیماتی که گرفته شده بود اعتراض کردند و حواشی بسیاری همراه داشت؛ اما در نهایت همچنان پس از گذشت 2 ماه همچنان تیم والیبال تیم ملی بدون مربی است.

طبق قرعه کشی انجام شده تیم ایران در مرحله گروهی در گروه سوم با تیم های کانادا، برزیل، فرانسه و لهستان مسابقه خواهد داد.

در رشته والیبال و در بخش مردان یونیورسیاد دانشجویان جهان 20 تیم حضور دارند که طبق قرعه اعلام شده در 4 گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتخاب عجیب و گزینشی سرمربی بدون اطلاع کمیته فنی

در اقدامی عجیب رییس فدراسیون تکواندو و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی سرمربی تکواندو را مشخص کرده بودند که این تصمیم باعث شده بود تا اعضای هیات رییسه به این موضوع در جلسه چند ماه گذشته اعتراض کنند.

جالب اینجاست که بدون در نظر گرفتن نظر اعضای کمیته فنی گزینه سرمربیگری تکواندو انتخاب شده بود و همین امر موجب شد تا صدای مخالفت اعضا بلند شود.

معلوم نیست برچه اساس پولادگر و دهخدا بدون در نظر گرفتن نظر اعضای کمیته فنی سرمربی را انتخاب کرده بودند.

تأخیر در انتخاب سرمربی

پس از مخالفت اعضا با حضور فریبرز عسگری در تیم دانشجویان قرار بر این شد تا در جلسه بعدی هیات رییسه که در اسفند ماه برگزار می شود نام گزینه اصلی مشخص شود. این بار نام گزینه های مورد نظر در کمیته فنی مطرح خواهد شد تا سرمربی با نظر تمامی اعضا به خدمت فدراسیون در بیاید.

اما همچنان با گذشت چند هفته و سپری شدن تعطیلات نوروز نام سرمربی جدید مشخص نشده است و معلوم نیست گزینه اصلی فدراسیون کدام مربی است.

سی‌امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 12 لغایت 23 تیرماه ماه سال آینده در شهر ناپل ایتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001791

وب گردی

وب گردی