ایستگاه‌های سلامت  واحد اهواز در اردوگاه‌های مناطق سیل‌زده مستقرشده‌ است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: با توجه به نیازهای مردم سیل‌زده، ایستگاه‌های سلامت متشکل از دانشجویان و استادان رشته‌های پرستاری و مامایی واحد اهواز در اردوگاه‌های مناطق سیل‌زده مستقر شده‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بعدازظهر امروز حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی در جلسه قرارگاه جهادی استان خوزستان به ریاست بیژن رنجبر رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اهواز با اشاره به حضور مداوم دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در مناطق سیل‌زده استان گفت: سایر واحدهای دانشگاهی نیز به‌مرور بعد از آب‌گرفتگی و وقوع سیل در مناطق استان خوزستان حضور فعال داشته و به کمک‌رسانی پرداخته‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان درباره حضور پررنگ و مؤثر نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مردمی بسیج در مناطق سیل‌زده بیان کرد: تعداد کثیری از مردم سیل‌زده در اردوگاه‌های سپاه پاسداران از جمله اردوگاه جواد‌الائمه(ع) و ثامن‌الائمه(ع) اسکان یافته‌اند.

براتی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب در موضوع کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده در این حد حساس هستند، مدیران دانشگاه آزاد اسلامی نیز بلافاصله در این خصوص مأموریت گرفتند و در صف اول خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند.

وی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در راستای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده روزانه یک هزار پرس غذا طبخ و به محورهای این مناطق ارسال کرده است. همچنین در بعضی از مناطق موکب‌های کمک‌رسانی نیز توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان مستقر شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اشاره به لزوم احصای نیازهای سیل‌زدگان تصریح کرد: با توجه به نیازهای مردم سیل‌زده، ایستگاه‌های سلامت متشکل از دانشجویان و استادان رشته‌های پرستاری و مامایی واحد اهواز در اردوگاه‌های مناطق سیل‌زده مستقر شده‌اند.

حجت‌الاسلام براتی در پایان خاطرنشان کرد: در تمامی بحران‌های پیش آمده هر جا که همت و احساس مسئولیت بوده است، در نهایت کارهای جهادی به‌ثمر رسیده است. تشکیل قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای منابع و مدیریت بحران بوده است که اتفاق مبارکی به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001810

وب گردی

وب گردی