امکانات لجستیکی دانشگاه آزاد در خدمت مردم پلدختر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «قرارگاه جهادی» رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی در اجتماعی شدن و علم را در کنار مردم قرار دادن است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه حضور خود در منطقه سیل‌زده پلدختر، صبح امروز در حاشیه بازدید از فعالیت‌های قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در خیابان معلم شهر پلدختر گفت: بلافاصله پس از وقوع سیل در پلدختر، امکانات لجستیک دانشگاه آزاد اسلامی به منطقه اعزام و فراخوان نیروهای جهادی نیز اعلام شد. اکنون بیش از 300 نفر از دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در شهر پلدختر مستقر هستند.

دکتر طهرانچی ادامه داد: علاوه بر فعالیت‌های جهادی و لایروبی مدارس و منازل آسیب‌دیده از سیل، استادان دانشگاه آزاد اسلامی با رشته‌های مرتبط با رودخانه و سیلاب، در این منطقه حضور دارند و در حال بررسی علمی سیل و یافتن راهکارهای موردنیاز هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بحران‌های طبیعی یکی از برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی است که زمینه‌های پژوهشی آن در قالب طرح پایش در پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی مورد بررسی قرار می‌گیرد. سیل هم یکی از این بحران‌هاست که مورد بررسی علمی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به وقوع سیل در استان خوزستان و کمک‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی به این استان نیز گفت: قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با استان لرستان، در استان خوزستان نیز فعال است؛ اما تمرکز ما اکنون بر منطقه پلدختر است.

دکتر طهرانچی خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی در اجتماعی شدن و علم را در کنار مردم قرار دادن است.

دکتر طهرانچی به همراه جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی برای دومین بار طی هفته اخیر شب گذشته در شهر سیل‌زده پلدختر حضور پیدا کرد و بلافاصله و به صورت شبانه از بخش‌هایی از شهر که گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در آن فعالند، بازدید کرد.

جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر طهرانچی در شهر سیل‌زده پلدختر برگزار شد و سپس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش غربی شهر پلدختر که گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد مشغول لایروبی گل و لای هستند، حضور پیدا کرد و در جریان نحوه خدمت‌رسانی این گروه‌های جهادی به مردم سیل‌زده قرار گرفت.

قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی با تمام قوا با 300 نیروی جهادی به همراه ماشین‌آلات سنگین و راهسازی در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001848

وب گردی

وب گردی