طرح مدد در مزرعه دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای ولیعصر(عج)برای روز جهانی زمین پاک برگزار می شود

مزرعه دانشجویی دانشکده فنی‌وحرفه‌ای ولیعصر(عج) به مناسبت ولادت حضرت قائم(عج) و روز جهانی زمین پاک، طرح مدد(مزرعه دانشجویی) را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشکده فنی دختران ولی عصر(عج)، همزمان با ولادت حضرت قائم و روز پاک، طرح مدد (مزرعه دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای، ولی عصر (عج) را برگزار می کند.

این طرح با هدف تقویت مسوولیت اجتماعی دانشجویان، شکوفایی استعداد‌ها، استفاده از توانایی و ظرفیت دانشجویان مستعد در راستای خودکفایی و اشتغال ومعرفی توانمندی‌های اساتید و دانشجویان خلاق در راستای شعارتحقق سال ۱۳۹۸ (رونق تولید) برگزار می‌شود.
فضا‌های پیشنهادی در محوطه دانشکده، برای ایجاد مزرعه دانشجویی و اجرای طرح مدد با مشارکت مرکز تحقیقات آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه ۱۵ با هماهنگی‌های انجام شده در حال آماده سازی می‌باشد. شایان ذکر است از روز شنبه دانشجویان داوطلب در قالب ورک شاپ آموزش خواهند دید.

گفتنی است در این مزرعه محصولاتی، چون سبزی و صیفی جات توسط دانشجویان کشت خواهد شد، که با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دانشجویان خوابگاه از محصولات مزرعه استفاده خواهند نمود.

نحوه شرکت در مسابقه
شرکت برای تمامی دانشجویان، اساتید و همکاران آزاد می‌باشد. به شرکت کنندگان یک مزرعه کوچک به همراه بذر تحویل داده می‌شود کاشت، نگهداری و پرورش بذر دریافتی حائز اهمیت می‌باشد.
شرکت کنندگان به صورت فردی یا گروهی می‌توانند کار کنند.

به مزرعه برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
مزرعه‌های کوچک توسط کمیته داوران امتیاز دهی و بررسی می‌شود؛ مزرعه‌هایی انتخاب خواهند شد که در عین خلاقیت و زیبایی محصول رشد کرده و به بار نشسته باشد.

آخرین زمان ثبت نام در این دوره روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه و زمان اعلام نتایج ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ همزمان با روز گیاه پروری و روز جهانی زمین پاک است.
انتهای پیام/
کد خبر: 1001857

وب گردی

وب گردی