بسیج دندانپزشکان  عمومی برای خدمت رسانی به سیل زدگان

رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران از بسیج دندانپزشکان برای خدمت رسانی به هموطنان سیل زده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر باقر شهنی زاده در آستانه روز دندانپزشک گفت: در صورت تعیین مراکز درمان دندانپزشکی در مناطق سیل زده،دندانپزشکان عمومی آمادگی دارند تا به صورت رایگان خدمات دندانپزشکی به هموطنان آسیب دیده از سیل ارائه کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران ، شهنی زاده افزود: با هماهنگی اتحادیه صنف تجهیزات دندانپزشکی تجهیزات مورد نیاز نیز با همکاری اتحادیه و یا از محل تأمین کمک مالی یا با حداقل هزینه برای آسیب دیدگان از سیل تأمین خواهد شد.

دکتر شهنی زاده اضافه کرد: اگر هزینه‌های اندکی نیز برای تجهیزات دریافت شود از محل کمک‌های مالی دندانپزشکان تأمین خواهد شد.

این دندانپزشک که اهل اهواز است گفت: تمام دفاتر انجمن دنداپزشکان عمومی کشور آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی هموطنان و اعضاست.

رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران افزود: با هماهنگی وزارت کشور و جمعیت هلال احمر و همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های جمع آوری شده شامل تجهیزات دندانپزشکی، کمک‌های نقدی و غیر نقدی به صورت منسجم برای خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده از سیل اختصاص خواهد یافت و جهت توزیع ارسال خواهد شد.

شهنی زاده گفت: انجمن دندانپزشکان عمومی کشور ۳۰ دفتر فعال در استان‌های مختلف دارد و اگر در استانی دفتر فعال نباشد همه اعضا به صورت داوطلبانه برای جمع آوری کمک در آن استان همکاری خواهند کرد.

وی در پایان گفت: بر اساس مصوبه هئیت وزیران در سال 1360 روز ۲۳ فروردین روز دندانپزشک نامگذری شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001870

وب گردی

وب گردی