آمریکا سیلی محکم‌تری از ملت ایران خواهد خورد

امام جمعه موقت تهران، گفت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی حافظ انقلاب اسلامی و محبوب مردم بوده و خواهد ماند.

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه کشور ایران، کشوری انقلابی‌ست و جنبشی عمومی و اسلامی در آن رخ داده است، گفت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی حافظ انقلاب اسلامی و محبوب مردم بوده و خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی در تمام دانشگاه های سراسر کشور، زنده و پویاست،گفت: نشانه شادابی و مسئول بودن جنبش دانشجویی حضور دانشجویان در میادین گوناگون حضور و عمل است.

امام جمعه موقت تهران حضور بیدار دانشجویان در طوفان های سیاسی را نشان دهنده بینش سیاسی صحیح جامعه دانشگاهی دانست و بیان کرد: جریان دانشجویی در طوفان های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و به طور خاص سیاسی، زیر پرچم ولایت و به لطف خداوند به حیات خود ادامه خواهد داد.

وی با عنوان اینکه جوانان ما گره‌های غیرقابل باز شدن بسیاری را در حیات انقلاب باز کرده اند، گفت: پیروز شدن در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، مقابله با ترورهای منافقین، عرصه های مقابله با مشکلات روستاییان و جهاد سازندگی، مقابله با فتنه و هر جایی که گره کوری برای انقلاب پیش آمده است، این جوان ها و دانشجویان، ذخایر امام زمان و انقلاب بودند که پای کار آمده و به بهترین شکل ممکن حل کردند.

حجت الاسلام صدیقی اقدام اخیر آمریکا را احمقانه نامید و تصریح کرد: ما اگر توکل به خدا داشته باشیم، قدرت خود را باور و فتنه دشمن را احساس کنیم و از سوی دیگر وحدت و استقامت هم داشته باشیم به امید خدا در این مرحله هم آمریکا سیلی سخت‌تری نسبت به گذشته از ملت ایران دریافت خواهد کرد.

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطر نشان کرد: مردم و دانشجویان از مسئولان انتظار دارند موضع گیری درست و اقدام متقابل در خور شأن نام جمهوری اسلامی ایران، انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001947

وب گردی

وب گردی