اعطای جایزه نقدی  به برگزیدگان مسابقه ملی فناوری نانو

مسابقه ملی فناوری نانو بزرگترین رقابت علمی در حوزه فناوری نانو در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان است که طبق توافقات صورت‌گرفته میان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود. برگزیدگان این مسابقه از امتیاز و جایزه نقدی بنیاد ملی نخبگان در کنار سایر جوایز مسابقه بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه علم وفناوری ایسکانیوز، مسابقه ملی فناوری نانو رقابتی علمی میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند است که هرساله توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری مسابقه، افزایش آشنایی محققان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور، شناسایی برترین‌های این حوزه از فناوری، حمایت از آن‌ها و جهت‌دهی فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی است.

این مسابقه در دو مرحله برگزار می‌شود. افرادی که در مرحله اول (آزمون آنلاین) مسابقه حدنصاب امتیازی لازم را کسب کنند به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند. به ۱۰ برگزیده اول کشوری مسابقه ملی جوایزی ارزنده تعلق می‌گیرد.

مسابقه ملی فناوری نانو از جمله رویدادهای موردتایید بنیاد ملی نخبگان است و برگزیدگان آن از امتیازهای بنیاد بهره‌مند می‌شوند. این افراد می‌توانند امتیاز خود را در آیین‌نامه‌های متنوع بنیاد ملی نخبگان از قبیل آیین‌نامه نظام‌وظیفه، تسهیلات وام مسکن، جایزه تحصیلی و ... استفاده کنند و از مزایای هر آیین‌نامه برخوردار شوند. در کنار این امتیاز، بنیاد ملی نخبگان جایزه نقدی را به برگزیدگان مسابقه ملی اختصاص می‌دهد. جزئیات مربوطه به جایزه نقدی و امتیاز نخبگی در صفحه رویدادهای موردتایید بنیاد ملی نخبگان قابل‌مشاهده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در مسابقه ملی می‌توانید به سایت رسمی مسابقه به نشانی competition.nano.ir مراجعه نمایید یا با دبیرخانه مسابقه تماس حاصل فرمایید: تلفن: ۶۶۵۵۳۶۷۱ -۰۲۱

انتهای پیام/

کد خبر: 1001953

وب گردی

وب گردی