کنفرانس ابداعات مکاترونیک و روباتیک برگزار می‌شود

‌‌‌‌‌‌‌انجمن دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه (AUAP) و انجمن مکاترونیک و روباتیک فیلیپین (MRSP) در روزهای ۲۶ و ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹، اولین کنفرانس بین المللی خود را در زمینه مکاترونیک و روباتیک در مرکز تجارت جهانی در مانیل فیلیپین برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، این کنفرانس با موضوع بهره برداری از ابداعات مکاترونیک و روباتیک در جهت نیل به جامعه ای باثبات و قدرتمند در عصر صنعت برگزار می‌شود.

این کنفرانس قصد دارد تا فرصتی برای متخصصان رشته مهندسی الکترونیک، مکانیک، برق، کامپیوتر، علوم کامپیوتر و تکنولوژی اطلاعات فراهم آورد تا در ملاقات و گفتگو با یکدیگر، آخرین وضعیت توسعه و پیشرفت تکنولوژی‌های گوناگون را به بحث بگذارند، فناوری های که به عموم معرفی شده و نقشی حیاتی در شکل‌دهی آینده ما دارند. شرکت کنندگان در این کنفرانس همچنین می توانند اولین رقابت روباتیک را در محل مرکز تجارت جهانی مشاهده نمایند.

هزینه ثبت نام جهت شرکت در این کنفرانس برای اعضای auap ، ۵۰۰۰ پزو و برای سایرین ۶۰۰۰ پزو در نظر گرفته شده است. آخرین مهلت ثبت نام ۳۰ آگوست ۲۰۱۹ است و علاقمندان شرکت در این کنفرانس نباید دیرتر از ۲۵ سپتامبر به فیلیپین برسند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1001965

وب گردی

وب گردی