110 برنامه فرهنگی سال گذشته در واحد اردبیل برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از اجرای 110 برنامه فرهنگی اجتماعی در سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، دکتر اسحاق رسولی در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال گذشته جلسات متعدد کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی برگزار شد و ادامه این جلسات جزو برنامه‌های تحولی معاونت فرهنگی و دانشجویی است که در سال جدید تداوم خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید ما بر جریان‌سازی و پرهیز از انجام کارهای مناسبتی صرف است و بر این اساس موضوعاتی در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... محور قرار گرفته و براساس این محوریت جریان‌سازی صورت می‌گیرد.

رسولی بیان کرد: ما نسبت به آینده‌ دانشجویان خود بی‌تفاوت نیستیم و با روش‌های مختلف از جمله راه‌اندازی شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی دانشجویان و دانش‌آموختگان سعی می‌کنیم در زمینه‌ اشتغال و مسائل اجتماعی گام‌های مؤثر برداشته شود.

وی بر انجام پروژه‌های مشترک از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان استان تأکید کرد.

در ادامه آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: باید به سمتی رویم و پروژه‌هایی را انجام دهیم که کاربردی بوده و بتواند مشکلی از مشکلات اجتماعی و اشتغال جوانان را حل کند.

بهرام آقاخانی گفت: در عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه به هیچ وجه انجام کارهای کلیشه‌ای مدنظر نبوده و سعی می‌کنیم این تفاهم‌نامه روی کاغذ نماند و عملیاتی شود.

کد خبر: 1001971

وب گردی

وب گردی