جانبازان دانش آموختگان دانشگاه جهاد و مقاومت هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا گفت: جانبازان همواره مدافع و پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب بودند و امروز هم با ایستادگی بر همان آرمان های خود، وفادارانه به حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد ورامین و پیشوا، زارعی سرپرست واحد ورامین پیشوا با حضور در کلاس های درس از استادان جانباز عضو هیات علمی دانشگاه تقدیر و تجلیل کرد.

زارعی با تبریک اعیاد خجسته ماه شعبان، این ایام را فرصتی مناسب برای تجلیل از جانبازان پر افتخار دانست و گفت: این عزیزان در دوران دفاع مقدس عاشقانه در سنگرهای جهاد فی سبیل الله قدم گذاشتند و به مدال جانبازی نائل آمدند و امروز نیز با حضور در سنگر علم و دانش، متعهدانه برای اعتلا و سربلندی کشور خود خدمت می‌کنند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا جانبازان را دانش آموختگان دانشگاه جهاد و مقاومت عنوان کرد و افزود: جانبازان همواره مدافع و پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب بودند و امروز هم با ایستادگی بر همان آرمان های خود، وفادارانه به حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازند.


وی ضمن تاکید بر لزوم تبیین فرهنگ ایثار و انتقال ارزش های دفاع مقدس به دانشجویان، خاطرنشان کرد: در دوران حاضر پاسداری از خون شهیدان و فداکاری های جانبازان نیازمند همراهی دانشجویان است تا ضمن الگوگیری از اسطوره های صبر و مقاومت انقلاب به حرکت خود در این مسیر ادامه دهند.

گفتنی است، زارعی ضمن حضور در کلاس های درس از محمد بختیاری، محمود باغبان و عباس پازکی از استادان جانباز عضو هیات علمی واحد ورامین پیشوا تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001995

وب گردی

وب گردی