ژاپن سرسخت‌ترین حریف ایران در آسیا است/ دانشگاه آزاد در سوپرلیگ کاراته هت تریک کرده است

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: رقیب اصلی تیم دانشگاه آزاد، کشور ژاپن است و بعد از آن چین و مغولستان رقیبان سرسختی برای ما خواهند بود.

احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: یازده کشور در مسابقات کاراته دانشجویان آسیا که برای اولین بار در ماکائو برگزار می شود روی تاتامی حاضر خواهند شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی هم در دو بخش آقایان و بانوان در این مسابقات شرکت می کند.

وی افزود: تیم دانشگاه آزاد اسلامی در بخش کومیته شرکت می کند و با توجه به مسابقات تیم ملی از ترکیب ملی پوشان جوان‌تر در این مسابقات استفاده خواهد کرد.

صافی ادامه داد: همه تلاش مان را می کنیم تا در این مسابقات به عنوان نماینده ایران بهترین نتایج را کسب کنیم تا با دست پر به تهران بازگردیم و با شناختی که از تیم و روحیه بالای بازیکنان‌مان داریم ان‌شاءالله با مدال با ارزشی چین را ترک خواهیم کرد.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رقیب اصلی تیم دانشگاه آزاد، کشور ژاپن است و بعد از آن چین و مغولستان رقیبان سرسختی برای ما خواهند بود. ژاپن به دلیل مدارس کاراته ای که در سطح دانشگاه های کشورش دارد از قدرت بالایی برخوردار است، به همین خاطر مسابقات سنگینی پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: مسابقات سوپر لیگ کاراته ایران نیز هنوز به پایان نرسیده است و باید دو مسابقه دیگر انجام دهیم تا به فینال برسیم. با همت اعضای تیم با شکست تیم رعد به نیمه نهایی خواهیم رسید و بعد از آن هم فینالیست خواهیم شد و قطعا بعد از مسابقات آسیایی تمام تمرکزمان را روی سوپر لیگ خواهیم گذاشت تا از عنوانی که داریم دفاع کنیم.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تنها تیمی است که در مسابقات هت تریک قهرمانی کرده و جام مخصوص را در باشگاه حفظ کرده است و همچنین امسال هم برای دفاع از عنوان قهرمانی تمام تلاش‌مان را می کنیم.

گفتنی است تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در مسابقات دانشجویی امروز راهی چین خواهد شد تا در تاریخ 26 و 27 مقابل حریفان خود قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002007

وب گردی

وب گردی