اقدام احمقانه ترامپ باعث وفاق و همدلی بیشتر ملت و سپاه شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دل مردم ایران جای دارد و عضوی جدا نشدنی از پیکره این ملت است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد سیستان و بلوچستان، سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و هیئت همراه از خانواده های دو نفر از دانشجویان جانباز دانشگاه آزاد اسلامی استان و خانواده شهید دانشجو «حمید حسابی مقدم» به مناسبت "روز جانباز" دیدار کرد.


در این دیدارها سلطانعلی میر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، گفت: جانبازان و ایثارگران از وجود خود برای حفظ این نظام و انقلاب هزینه کردند و با اهدای خون خود خالصانه جلوی دشمنان این مرز و بوم قد علم کردند و بیرق شرافت را در بالاترین قله ها برافراشتند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دل مردم ایران جای دارد و عضوی جدا نشدنی از پیکره این ملت است.
وی با بیان اینکه این بار نیز تیر دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب به سنگ خواهد خورد، تصریح کرد: سپاه به عنوان بزرگترین دشمن تروریسم در منطقه توانسته حداقل دو کشور را از شر داعش که دست پرورده و مولود شیطان بزرگ آمریکا بود، نجات دهد. اما مدعیان مبارزه با تروریست و در راس آنها آمریکا در مبارزه با گروه طالبان چندین سال است که موفقیتی به دست نیاورده اند.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به همیشه در صحنه بودن سپاه و بسیج در حوادث طبیعی و سیل اخیر اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با این عمل احمقانه رئیس جمهور آمریکا نه تنها از محبوبیتش در بین مردم شهید پرور ایران کم نمی شود بلکه این عمل باعث ایجاد همدلی بیشتر بین مردم و نیروهای سپاه شد به گونه ای که هشتگ "من هم یک سپاهی هستم" در فضای مجازی از سوی کاربران ایرانی به سرعت رو به گسترش است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002022

وب گردی

وب گردی