جوانان برای اقدامات جهادی لحظه‌شماری می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سنگر‌های محرومیت‌زدایی توسط جوانانی پرشده که برای حضور در جهاد لحظه‌شماری می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد سیستان و بلوچستان؛ سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان روز گذشته از اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاداسلامی واحد زاهدان که در مناطق محروم شهرستان زابل در حال ساخت مدرسه هستند، بازدید کرد.

میر در این بازدید گفت: جوانان مؤمن و انقلابی با همین روحیه جهادی همواره درصدد شناسایی مشکلات و ارائه راه‌حل برآمده و در صحنه بوده‌ و برای رفع آن تهدید تلاش کرده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان، فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم را ستود و اظهار کرد: سنگر‌های محرومیت‌زدایی توسط نسلی از جوانان انقلابی پرشده که برای حضور در سنگرهای جهاد لحظه‌شماری می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره مورد هجمه‌های سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان بوده، اضافه کرد: تهدید امروز دشمن از نوع اقتصادی و فشار بر روی آحاد مردم از این راه است و به‌عنوان دانشجوی بسیجی باید در این عرصه با حفظ روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در سنگر محرومیت‌زدایی در حد توان خود تلاش کنیم.

گفتنی است، دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در قالب اردوی جهادی در روستای رضا از توابع شهرستان زابل در حال ساخت یک مدرسه چهارکلاسه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002026

وب گردی

وب گردی