10 شهر استان سیستان و بلوچستان دارای مراکز آموزش عالی شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هرگز برای تاسیس واحد های دانشگاهی خود در مناطق کمتر برخوردار به دنبال منفعت مالی نیست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد سیستان و بلوچستان، سلطانعلی میررئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نیمروز به ایراد سخنرانی پرداخت.
سلطانعلی میر در این سخنرانی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و محکومیت عمل رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی، گفت: سپاه پاسداران به عنوان رکن رکین نظام جمهوری اسلامی ایران، مدافع منافع این ملت است و در تمامی مشکلات در کنار مردم ایستاده و همواره در ادای دین نسبت به مردم قدر شناس ایران پیشقدم بوده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: وقتی یک دولت نهادی را که برخواسته از دل یک ملت است را در لیست گروه های تروریستی قرار می دهد ماهیت پلید خود را بدون حجاب به نمایش می گذارد. امروز مردم و سپاه دوش به دوش هم برای رفع آلام آسیب دیدگان بلایای طبیعی در تلاش هستند.
وی با اشاره به فداکاری های سپاه پاسداران در مبارزه با تروریست های دست پرورده نظام سلطه و آمریکای جنایتکار تصریح کرد: مدعیان مبارزه با تروریست در به سرانجام رساندن جنگی ساده با یک گروه کوچک طالبان افغانستان به ستوه آمده اند و ندای مذاکره سر می دهند در حالی که همین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بسیج مردمی، داعش را نابود و دو کشور را از شر تروریسم نجات داد.
میر با اشاره به افتتاح آموزشکده فنی سما در شهرستان نیمروز، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پس از 40 سال عمر با برکت این انقلاب موفق شد در ده شهرستان استان سیستان و بلوچستان که از مراکز آموزش عالی بی بهره بودند مراکز و آموزشکده های آموزش عالی ایجاد کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تصریح کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و محرومیت این شهرستان ها مقرر شده است دانشجویان با تخفیف 30 درصدی شهریه در این مراکز تازه تاسیس پذیرش شوند و این نشانگر آن است که این دانشگاه هرگز برای تاسیس واحد های دانشگاهی خود در مناطق کمتر برخوردار به دنبال منفعت مالی نیست.
وی اظهار امیدواری کرد: در آینده با افزایش تعداد رشته ها و ایجاد رشته های فنی در این آموزشکده بتوانیم در ایجاد اشتغال در این مناطق نقشی مثبت ایفا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002032

وب گردی

وب گردی