تأسیس رشته در استان سیستان و بلوچستان  باید با مطالعه کافی و نیازسنجی باشد

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با هیات همراه از قسمت‎های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد سیستان و بلوچستان، حضرت آیت الله محامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و تجدید میثاق با شهدای گمنام این واحد دانشگاهی، از دانشکده پزشکی و پیراپزشکی و امکانات و تجهیزات آن بازدید به عمل آورد.
در ادامه امام جمعه زاهدان از ساختمان فناوری اطلاعات و دیتاسنتر، مراکز تحقیقاتی، کلینیک سلامت فرهیختگان، مجتمع ورزشی معلم و مجتمع ورزش‎های آبی هامون این واحد دانشگاهی بازدید و تجهیزات و امکانات را ارزیابی نمود.
نمایده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با حضور در جلسه شورای دانشگاه واحد زاهدان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‎های انجام شده است در این مجموعه عظیم دانشگاهی، کار علمی را کاری ارزشمند برشمرد و کار در مناطق محروم را ارزشمندتر دانست.
عضو هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: طبق گزارش‎های ارائه شده و بازدید به عمل آمده، فعالیت‎های متنوع، گسترده و اثربخشی در این مجموعه آموزش عالی در استان انجام شده که نتایج مثبت و خوبی را به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان به لحاظ تنوع قومی مورد توجه نگاه‎های داخلی و خارجی است، عنوان کرد: کار در این استان حساس‎تر بوده و فعالیت‎های مثبت در این مناطق نتایج مثمرثمر بیشتری به همراه خواهد داشت.
حضرت آیت ا... محامی افزود: تأسیس رشته در استان باید با مطالعه کافی و نیازسنجی مناسب انجام پذیرد تا شاهد شتاب بیشتر در رشد و شکوفایی استان باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، مشکل استان را فقر فرهنگی و فقر اقتصادی دانست و تأکید کرد: برای توسعه و تعالی منطقه و برای مرتفع ساختن مشکلات و مسائل استان باید سرمایه‎گذاری و برنامه‎ریزی در سطوح فرهنگی و اقتصادی به صورت مناسب، مطلوب و کارآمد انجام شود؛ زیرا فعالیت مثبت در این سطوح به صورت مستقیم در تمامی حوزه‎ها اثر خواهد داشت.
در بخش دیگری از این جلسه سلطانعلی میر، دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و حجه السلام و المسلمین رضا ایمانی‎خواه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گزارشی از وضعیت علمی، آموزشی، دانشجویی و فرهنگی ارائه داشتند.


گفتنی است، حکم حضرت آیت الله محامی به عنوان عضو هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان توسط دبیر هیات امنا دانشگاه به نمایندگی ریاست عالیه این مجموعه عظیم دانشگاهی به وی اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002034

وب گردی

وب گردی