تجمع ضد آمریکایی در دانشگاه آزاد اسلامی بوکان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در پی اعلام تروریستی بودن سپاه از سوی آمریکا، امروز بعد از نماز ظهر تجمع اعتراض‌آمیز در ابن واحد برگزار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای تجمع دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ضمن عرض خیر مقدم به حاظرین و تبریک روز پاسدار و جانباز گفت: سپاه پاسداران در حوزه جنگ های نرم و شبی خون های فرهنگی سنگ تمام گذاشتند و شهدای چون علی محمدی ها و شهریاری ها تقدیم ایران اسلامی کردند.

وی در ادامه افزود: سپاه پاسدارانی که بعد از 8سال جنگ تحمیلی درحوزه های سازندگی، عمران و آبادانی کشور ورود پیدا کردند و امروزه در زلزله کرمانشاه وسیل زدگان لرستان و گلستان وسایر استان ها توانست یاری مردم باشد و بدون ادعا به مردم خدمت کردند آیا با این خدمات ارزنده تروریست هستند

ضیائی افزود: تروریست کشوری است که با ترور سرخ پوست های بومی و با قتل عام مردم ژاپن در یک ثانیه و همچین هواپیمای مسافر بری ایران را بدون هیچ دلیلی مورد هدف قرار داد و با تولید القاعده و داعش که به جان اسلام انداختند و بدنبال سود ومنفعت از کشورهای عربی است و اعمال خشونت ها در جای جایی این دنیا انجام می دهند ایا این اقدامات تروریستی نیستند.

وی در ادامه گفت: ما معتقدیم که جمهوری اسلامی علاوه بر تحریم اقتصادی و فشارهای دولت آمریکا توانسته سر پاهای خود بی ایستد ودر حوزه ی امنیت بدرخشد و امروزه برای دولت آمریکا قابل هضم نیست که ایران معادلات آمریکا را بهم زده است.

رئیس واحد بوکان گفت: امروزه برای تضعیف جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست خطاب کرده اند ولی امروز ما دانشگاهیان بطور قاطعیت وبصورت آکادمی اعلام خواهیم کرد که سپاه پاسدران یک سپاه مردمی وهرگاه ظلمتی در ایران ویا نقاط دیگر کشور ها وجود داشته باشد سپاه با قاطعیت از تمام ظلم های آنان دفاع و اقدامات ترامپ وامثال آنان را خنثی خواهند کرد.

ضیائی افزود: به همه ی سپاهیان اعلام می داریم که همه ی ما برای تحقق برنامه های مقام معظم رهبری پشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

در ادامه حجت‌الاسلام روح‌الله فتحی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بوکان سخنران اصلی این تجمع ضمن عرض خیر مقدم به حاظرین از اقدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان تشکر کرد و گفت: امروز ما اینجا جمع شده ایم تا به اقدام نابه خردانه ترامپ و به معنای واقعی دیوانه و احمق را به سپاهی که از دل مردم بیرون آمده است، سپاهی که مولود انقلاب و به فرموده امام خمینی (ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود تحریم کرده است را محکوم کنیم.

وی در ادامه افزود : این پاسدارن بودند که با تمام افتخار در 8 سال جنگ تحمیلی با یک ارتش نه با ارتش دنیا جنگیدند. در طول 8 سال دفاع مقدس صدام از 32 کشور جهان بهترین سلاحهای پیشرفته و مشاوره نظامی دریافت می کرد و اما سپاه یک تنه در برابر آنها ایستادگی کرد و توانست به پیروزی برسد و امام (ره) در این لحظه بود که آرزوی می کرد که ای کاش یک پاسدار بودم.

فتحی در ادامه افزود: امام (ره) سپاه و بسیج را لشکر مخلص خدا دانست زیرا مخلصانه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد. سپاه در تمام لحظه ها با مردم بوده و خواهد بود زیرا سپاه نشان داد که خادم مردم است و حتی توانسته از ملت های مظلوم دنیا حمایت کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بوکان در ادامه افزود: آمریکای تروریسم پرور و حامی تروریسم در جهان، با جلوه دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی می خواهند بر تجاوزگری های خود در جهان و منطقه سرپوش بگذارند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی کشور در حفظ امنیت منطقه و مبارزه با تروریست های دست نشانده آمریکای جنایتکار نقش‌آفرینی کرده و خواهد کرد.

در پایان دانشگاهیان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

کد خبر: 1002049

وب گردی

وب گردی